Muddi igenigen
Fra : Pia J

Dato : 07-01-03 10:32

Muddi var lige en tur med hos doktor dyregod da jeg afleverede de tre andre
til neutralisering i dag. Og ganske rigtigt havde de givet mig for lidt
antibiotika sidst, så hun skal lige have en kur mere fordi der som jeg
mistænkte er en smule væske under huden. Men ikke noget der krævede dræn, og
den sorte hud ser også ud til at klare sig, så hun er snart så god som ny.
Når hun har fået penicillin og ormekur kan vi begynde at vaccinere og
derefter vil hun blive neutraliseret. Jeg synes lige hun trænger til en
pause fra sygesengen!

Begge mine 2 halvcoons er nu helt pjattede med det lille pus, de kan dele
mad, vand og bakke uden problemer.

Nu er jeg blot spændt på, hvor meget jeg skal male om når de 3 har tørret
ører af i hele huset den næste uges tid...

:Pia

Fra : Ragna

Dato : 07-01-03 14:37

Hej Pia!
Dejligt at høre, at det går godt med Muddis sår, og at hun ser ud til at
blive helt rask.
Det har været en fornøjelse at se på billederne hvordan hun har fået det
bedre og bedre.
Hvordan gik det med Mivs og hendes overnatning de seneste dage? Du nævnede,
at hun måske skulle tages ind på grund af frosten og for at være i træning
til de tvungne overnatninger indendørs efter sterilisationen.
Lad os endelig høre, hvordan det går med de tre patienter, når du får dem
hjem senere i dag.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Pia J

Dato : 07-01-03 17:37

Så er vi hjemme igen, 3 temmelig matte, sortørede misser, især hvide Mivs
har det tværet godt ud fordi de rensede hendes tænder efter tatoveringen.
Hun ligger nu på badeværelsesgulvet og stener. Jeg bad om at få indvendige
sting, for ikke at give hende yderligere traumer i form af krave.

De to drenge er rimelig kvikke, de skulle spise, på potten, spise og
derefter putte. Dingler lidt hvileløst rundt. Jeg havde stillet maden ned på
gulvet, men de kan sagtens klatre og hoppe, så den er flyttet igen, så
hundene kan komme ind. Og nu spiser de søreme igen! Men jeg havde nu heller
ikke forventet andet af de 2 delledyr. Der er kommet en stor sending
voksenfoder, som nu vil blive blandet med den sidste rest killingemad, og så
må det være godt.

Jeg havde Mivs inde fra i går aftes, og i morges var hun fuldstændig panisk,
store runde øjne og desperat for at blive nusset, hoppede, dansede, gned sig
og skulle på skødet mens vi sad på wc. Hun har heller ikke villet spise
eller drikke efter hjemkomsten. Men havde brugt bakken i nat!! Hun skal bare
have en større... Hun skal have penicillin i 10 dage 2x dgl, så det er
muligt, hun får lov at komme ud i sin stald, men ikke ud i naturen før tid,
så jeg er sikker på, det bliver overholdt. Nu da jeg ved hun kan bruge
bakke, må hun finde sig i at være inde, enten alene eller hos de andre.

De har vildt kolde tæer de to gutter - så jeg har tændt godt op i
brændeovnen.

:Pia

Fra : maz

Dato : 07-01-03 20:19

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in message news:ave6qn$qso$1@sunsite.dk...
> [...]
> Når hun har fået penicillin og ormekur kan vi begynde at vaccinere og
> derefter vil hun blive neutraliseret. Jeg synes lige hun trænger til en

Dejligt at høre at Muddi har det godt og er blevet gode venner med dine 2
halv coons. Kan hun bevæge sig bedre nu? Har hun i det hele taget vist
interesse for at komme ud? HAr du tænkt dig at beholde hende som indekat?
(wee ... mange spørgsmål..:0))
Med al den renden til dyrlæge bør du da kunne få lidt rabat - bare vær fræk
og spørg dem :))
Håber ikke du får problemer med efterveer efter neutraliseringen (3 katte på
een gang er jo en del), men som du skriver lader det til at forløbe helt
fint.. Det ender med at Mivs helst vil være indendøre, så godt du sørger for
hende...
Skønt med en update iøvrigt...

:0)) maria

Fra : Pia J

Dato : 07-01-03 20:52
Fra : Kate

Dato : 07-01-03 22:55

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in news:avfb56$d00$1@sunsite.dk:

> Misser efter dagens dont:

Åhh skønne billeder. dejligt at Muddi kommer sig så godt. såret ser
utoligt pænt ud på billedet.
Dine delledyr (sikke et udtryk er altså smukke, specielt ham den
sølvgrå, hvis det altså er det han er.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Pia J

Dato : 08-01-03 07:43

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote in message news:3e1b4cb8$0$47426

> Dine delledyr (sikke et udtryk er altså smukke, specielt ham den
> sølvgrå, hvis det altså er det han er.

Det hedder vist officielt sort-sølv. Bundfarve sølv med sorte striber. Og så
skulle du prøve at RØRE ved ham! Han er det blødeste bløde, angora go
home...

:Pia