Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamera oversigt på nettet ?
Fra : Fish No. 1

Dato : 07-01-03 09:45

Hej

Syntes at kunne huske at der findes et sted på nettet, hvor der sidder en
privat person og tester alle mulige og umulige kameraer af. For så at komme
med en ret fyldstgørende rapport om kameraet.

Siden er engelsk, men jeg kan ikke huske adressen. Kan I ?

Kim

Fra : soc

Dato : 07-01-03 10:41

Hej Kim

Prøv: http://www.steves-digicams.com/hardware_reviews.html

MVH
Simon

Fra : Tom Christensen

Dato : 07-01-03 11:07

> [...]
komme
> med en ret fyldstgørende rapport om kameraet.
> Siden er engelsk, men jeg kan ikke huske adressen. Kan I ?

http://www.dpreview.com/

er et rigtig godt sted at besøge

--
venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)

Fra : Jens Lykkebo

Dato : 07-01-03 20:47

On 07/01/03 9:44, in article 3e1a93b3$0$209$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
"Fish No. 1" <webpoint@gmx.net> wrote:

> [...]
> med en ret fyldstgørende rapport om kameraet.
>
> Siden er engelsk, men jeg kan ikke huske adressen. Kan I ?

Hej.

Denne norske side er også meget omfattende

http://akam.no/

Hilsen Jens.

Fra : Henrik Bach Gravesen

Dato : 12-01-03 11:26

> Siden er engelsk, men jeg kan ikke huske adressen. Kan I ?
>
> Kim

Hej Kim

Der er mange, men der er primært 4 jeg kigger på i øjeblikket
(overvejer i øjeblikket at skifte mit gamle Kodak DC240 ud med et
Canon G3):
http://www.dpreview.com
http://www.imaging-resource.com
http://www.steves-digicams.com