Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp : Process C22, hvem kan ? 35 år gamm~
Fra : Kristian Rask

Dato : 07-01-03 09:28

Hej

Jeg har en ca. 35 år gammel film, hvorpå der er taget 4 billeder.

Photo Team, Gabs mv. peger på en lille tekst og siger C22 har man ikke
kunnet fremkalde i ca. 15 år og ryster beklagende og opgivende på
hovedet..

Jeg ved intet om photo kemi, men..
kunne man ikke forestille sig at nogen kunne gøre et eller andet ?
Det er helt ok at billederne bliver i nuancer af lilla med selvlysende
irgrøn istedefor hvidt og hvad vi har vi... hvis jeg bare kunne få en
ide om hvad der er taget billeder af...

Er vældigt interesseret i hvad billederne eventuelt rummer

nogen ideer ?

mvh

Kristian / Kolding
In order to send email you must edit my mail address

Fra : Peter Schrøder

Dato : 07-01-03 10:14

"Kristian Rask" skrev
> Photo Team, Gabs mv. peger på en lille tekst og siger C22 har man ikke
> kunnet fremkalde i ca. 15 år og ryster beklagende og opgivende på
> hovedet..

En del specielle laboratorier, alle i udlandet, kan fremkalde C22.
Du skal regne med op til et års leveringstid, samt en pris på
ca. 300,00kr.

Vh
Peter Schrøder

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 07-01-03 10:54

"Kristian Rask" <abc123krask321abc@mediac.dk> wrote in message
> [...]
>
> Photo Team, Gabs mv. peger på en lille tekst og siger C22 har man ikke
> kunnet fremkalde i ca. 15 år og ryster beklagende og opgivende på

Kender intet til dem eller C22, men prøv her:

http://www.processc22.co.uk/

Vh, Lars.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-02-03 03:23

"Kristian Rask" <abc123krask321abc@mediac.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> mvh
>
> Kristian / Kolding
> In order to send email you must edit my mail address

En film der er 35 år gammel, og eksponeret, tror jeg nu ikke det ville være
værd at ofre penge på. Jeg tror dårligt man vil kunne genkende noget derpå.
Den har simpelthen lagt for længe.

M.V.H.....Benny..