Info ønskes om Nokia 3310 Bil-kit fra T. H~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-01-03 09:21

Hej NG.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der kender noget til det
hands-free inst. kit man kan købe hos T. Hansen til en Nokia 3310.

Det er denne her:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=111766758&n=306800593&pn=357210596
ellers er det søgning på "Radio mute handsfree", det er den til 498,00
varenr. 1753470

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Søren EB

Dato : 08-01-03 00:17

Hej...

Jeg er generel modstander af den slags uoriginale sæt.

Det virker som oftest af pokker til, støj, os.v...

bare min erfaring.. det eneste man bør købe hos T Hansen er en cola i deres
automat i butikken eller f.eks. et farvestrålende cover hvis man er til den
slags!

Batterier, håndfri, ladekabler, pornolys, klistermærker der flasher osv. er
ikke at anbefale hos dem..

Vær en original - køb originalt...

Prøv evt. at søge lidt efter dit tilbehør.. så kan du godt finde tingene
billigt..

Søren.

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3e1a8dd7$0$47418$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : JMo.

Dato : 08-01-03 00:46

"Søren EB" <soreneb@email.dk> wrote in

> Jeg er generel modstander af den slags uoriginale sæt.
> Det virker som oftest af pokker til, støj, os.v...

Det ses tit ja, og med carkit er det pokkers besværligt at skifte igen hvis
ikke det er ordentligt. Så her bør man bestemt ikke købe der første og
bedste. Af rigtige carkit er jeg ikke stødt på noget uoriginalt af
ordentlig kvalitet. Endnu...
(retfærdigvis: Så mange har jeg nu heller ikke gidet at undersøge, og T
Hansens aner jeg ikke hvor godt er - har aldrig prøvet det, endsige set
det)

> Vær en original - køb originalt...

Tjow deeet.. f.eks. HDC-5 er da nok noget af det ringeste bærbar håndfri
man kan få fat i.

Som jeg vidst snart har postuleret en del gange: Der er større forskel
mellem en god og en dårlig uoriginal dims, end mellem en god uoriginal og
en original.

Problemet med det uoriginale er, at der er så meget forskelligt af meget
svingende kvalitet. Noget er bedre end det originale, og noget andet er
noget bras.

Og så lige en lille "krølle på halen":
Langt det meste originale tilbehør er ikke produceret af
Nokia/Ericsson/Siemens etc.
En del af de originale Nokia carkit bliver produceret af Flextronics,
ladere bliver produceret af Salcomp, frontene af Perlos mfl. og deres
bærbar håndfri køber de hos en kineser-mand.
Batterierne er med celler af forskellige fabrikater, nogle bliver samlet på
fabrikker i Europa, nogle på fabrikker i Japan, og nogle i Kina. Ericssons
originale rejseladere køber de i Marokko (!).
Og en af Siemens leverandører af originale covers er også en temmeligt stor
fjernøstlig producent af uoriginale fronte til Nokia'er.