OT: MacFarlane Movie Maniacs figurer
Fra : Ukendt

Dato : 06-01-03 23:40

Nogle af jer andre filmnørder her i gruppen, der er bekendt med,
hvor(dan) man kan anskaffe sig figurerne fra McFarlanes Movie Maniacs
samlinger? Eller andre af deres figurer for den sags skyld?

De online-butikker jeg indtil videre har fundet - Amazon.com og en
hollandsk side - sælger ikke figurerne til udlandet. Og en
Google-søgning på den nordiske distributør giver ingen brugbare hits.

Se McFarlanes figurer her:
<http://www.spawn.com/>

Hmm, inden jeg fik sendt den her besked afsted, så snublede jeg lige
over en amerikansk side - http://www.spawntoys.com/ - som sender til
udlandet. Men deres fragtomkostninger er jo horrible! For varer til
US$ 33.90 kommer der yderligere fragt på US$ 65.00, så det i alt
bliver US$ 98.90.

Men hvis nogen kender en dansk (online)butik, så sig endelig til! :)

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-01-03 00:12

ifølge www.moviemerchandise.dk skulle nogle af deres figurer være fra
mcfarlane (ihvertfald ifølge de billeder de har lagt ud, som ligner dem fra
farlanes side)... men da jeg bestilte (og betalte) en Snake figur fra MGS ja
så var den i restordre og jeg fik kun nogle plakater jeg bestilte... de
resterende 159,- jeg så nu har tilgode for den snakefigur har jeg aldrig
modtaget varer for og de ignorererr enhver form for kontakt jeg tager til
dem... selv nye ordrer jeg afsender ignorerer de... meget meget
uprofessionelt... om det blot er personlig chikane nu ved jeg ikke, men jeg
har skrevet et hav af gange... og den nye ordre jeg har sendt afsted har jeg
fået bekræftelse og det hele på og den kan følges på deres side, men de
kontakter mig ikke... vil ikke engagn svare på mail mere... så jeg kan
dårligt anbefale dem... nogle rigtige amatører... det har stået på nu i
måneder, men jeg ved ikke hhvad jeg skal gøre... det er ikke så meget
pengene... mere princippet, så pas på med at handle der... de har dog mange
fede ting, men desværre en helt horribel service... eller måske jeg bareer
lagt på is fordi jeg har ytret min utilfredshed over for dem...

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Tenzel Kim

Dato : 07-01-03 06:41

Claus Nielsen wrote:

> Nogle af jer andre filmnørder her i gruppen, der er bekendt med,
> hvor(dan) man kan anskaffe sig figurerne fra McFarlanes Movie Maniacs
> samlinger? Eller andre af deres figurer for den sags skyld?

Jeg skulle mene der ville være en god chance for at de kan købes eller
bestilles hjem hos Fantask eller Faraos Cigarer i København. Mener
bestemt at have set nogle i Fantask og ved at nye McFarlane figurer ofte
er til at bestille via Previews som er det katalog som de bestiller
tegneserier igennem.

Med deres dollarskurs på 11 burde det blive en del billigere selvom den
dollarkurs også er ALT for høj.

Måske er der nogle Engelske tegneserie forretninger der også forhandler
figurerne og har en fornuftig dollarkurs samt rimelige fragtomkostninger.

Tenz.