BF1942
Fra : Mikkel Petersen

Dato : 06-01-03 23:27

Er der ikke en måde så man kan spille ren deathmatch i stedet for det pis
med de flag?
__________________________________________________________________ Mikkel
Petersen ICQ#: 95042438 Current ICQ status: + More ways to contact me i See
more about me:

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 07-01-03 00:56

> Er der ikke en måde så man kan spille ren deathmatch i stedet for det pis
> med de flag?

Øh jo, vælg TDM (Team Death Match) eller Conquest i stedet for CTF (Capture
The Flag).
Men jeg har heller ikke set ret mange, der spiller TDM...

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-01-03 01:32

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Øh jo, vælg TDM (Team Death Match) eller Conquest i stedet for CTF
(Capture
> The Flag).

Conquest er altså stadig med flag....

> Men jeg har heller ikke set ret mange, der spiller TDM...

Heller ikke her. Lige nu 136 players på 25 servere.... Det er ikke meget
i forhold til Conquest. Så det er godt man ikke spiller TDM .

- Martin

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 07-01-03 15:02

nu tænkte jeg godt nok i single player!

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-01-03 15:25

"Mikkel Petersen" <luder@dinmor.com> skrev i en meddelelse
> nu tænkte jeg godt nok i single player!

Nejjjj. Det må du meget undskylde Hr. Mikkel. Jeg skal nok lade være med
at svare på dit lort en anden gang.

Hint: Der er altså ingen der får penge for at svare på spørgsmål i en
nyhedsgruppe.

Hint2: Hvis du gi'r dig lidt tid til at formulere dit spørgsmål, får du
måske det svar du ønsker.

- Martin

PS: Flot mailadresse. Har du selv fundet på den?

Fra : Jonas Borg

Dato : 07-01-03 17:35

Slap af mano :)..
han kan jo ikke gøre for at han er vvs mand vel? :).. hæhæ!

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-01-03 19:17

"Jonas Borg" <JonasBorg@TDCADSl.dk> skrev i en meddelelse
> Slap af mano :)..
> han kan jo ikke gøre for at han er vvs mand vel? :).. hæhæ!

VVS mand? Det er vist min mail du har kigget på. Men jeg er skam heller
ikke vvs mand. Bare det korteste maildomænenavn CC havde. .

Mikkels mail lyder således: luder@dinmor.com... Ikke så fedt i mine
øjne?

- Martin

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 07-01-03 20:13

Det synes jeg er meget mærkeligt at min mail står til det, for jeg har ikke
sat den til det.......

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-01-03 20:25

> Det synes jeg er meget mærkeligt at min mail står til det, for jeg har
ikke
> sat den til det.......

Prøv at højreklikke på dit eget indlæg og trykke egenskaber.

- Martin

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 07-01-03 22:08

ja jeg kan godt se den... men jeg mener bare ikke at jeg har sat den til
det... Meget mærkeligt!