MS Windows
briani 27239
studyware
Fra : Martin Berentzen

Dato : 06-01-03 23:23

HEJ!

Hvis jeg har købt et student license af Windows XP PRO må jeg så bruge det
efter endt uddannelse? Hvis nej, hvordan vil de i så fald tjekke at jeg ikke
bruger det?

Martin

Fra : Martin Berentzen

Dato : 06-01-03 23:29

> [...]
> efter endt uddannelse? Hvis nej, hvordan vil de i så fald tjekke at jeg

Endnu et spørgsmål.... hvad nu hvis jeg pludselig dropper ud af min
uddannelse og starter på en ny uddannelse senere, hvordan skal man så
forholde sig? Hvordan tjekker de overhovedet at jeg er studerende?

Martin

Fra : Gravse

Dato : 06-01-03 23:46

Tja det må jo bero på din samvittighed :)

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e1a030e$0$1778$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : repost

Dato : 06-01-03 23:48

1.
DE kommer og banker på din dør i ny og næ for at se om du bruger den stadigt
efter endt uddannelse.

2. DE ringer rundt på alle uddannelses institutioner for at høre om
pågældende personer er optaget på uddannelsen og hvis ikke så vanker der

repost.

Fra : Martin Berentzen

Dato : 06-01-03 23:57

> [...]
>
> 2. DE ringer rundt på alle uddannelses institutioner for at høre om
> pågældende personer er optaget på uddannelsen og hvis ikke så vanker der

Ja, okay.... jeg HAR fattet det....

Tak for svaret ellers.....

Martin

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 07-01-03 14:49

Hej Martin,

Det fremgår tydeligt af MS hjemmeside at du GERNE må bruge produktet efter
din uddannelse.

Mvh,
/Kasper

Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 07-01-03 19:11

"Kasper Carøe Olsen" <kasper@doek.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Martin,
>
> Det fremgår tydeligt af MS hjemmeside at du GERNE må bruge produktet efter
> din uddannelse.

Hmmmm... Hvor har du lig set det? Hvis du går ind på microsoft.dk -->
licens -->Studielicens så står der, og jeg citere "En Student License kan
kun købes som studerende, og må ikke anvendes efter endt uddannelse." citat
slut!

Hilsen Michael

Fra : Martin Berentzen

Dato : 08-01-03 00:06

"...

> [...]
> licens -->Studielicens så står der, og jeg citere "En Student License kan
> kun købes som studerende, og må ikke anvendes efter endt uddannelse."

Ja, det er vist blevet rettet inden for det seneste. Før stod der lige det
omvendte......

Martin

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 08-01-03 19:14

MEGET underligt. Der står den sidst er opdateret i oktober, men jeg (og en
kammerat) var inde medio december (deraf mit skråsikre svar) og se at der
tydeligt stod _præcis_ det modsatte. Så den er altså opdateret mellem d. 16.
december og idag - ellers er der en proxy der kun opdaterer meget sjældent
:)

Skod da, beklager det forkerte svar - men var slet ikke i tvivl. Fatter ikke
at de på den måde har vendt rundt. Der røg min interesse for at investere i
lidt MS.

Mvh,
/Kasper