Dyremishandling i Grækenland :o(
Fra : Mette Mejdahl

Dato : 06-01-03 21:56

Citat fra http://animail.homestead.com/animail.html ' s mail service;

"Ifølge dyreværnsforeningen Anima er hundene i Grækenland også i problemer.
Landet er ikke ligefrem kendt for at tage sig godt af sine mange
omstrejfende gadehunde. De kommende Olympiske Lege skal imidlertid afholdes
i Athen i 2004,
og de mange omstrejfende snavsede gadehunde repræsenterer ikke det
Grækenland,
man ønsker at fremvise omverdenen. Derfor er myndighederne nu begyndt at
fjerne hundene fra gadebilledet - bl.a. ved at udlægge gift eller hundemad
med glaskår i!

Du kan også underskrive denne internetprotest mod forgiftning af de græske
gadehunde: www.petitiononline.com/OG2004/petition.html "

Citat slut.

MVH. Mette

Fra : Mallo

Dato : 08-01-03 13:14

> [...]
> med glaskår i!
>
> Du kan også underskrive denne internetprotest mod forgiftning af de græske

Det var dog den klammeste til d.d
Den slår hundeskiltet med skarpe genstande..
Din formular ER underskrevet og afsendt ;)
Mallo.

Fra : E.G.C.

Dato : 07-01-03 14:05

"Mette Mejdahl" <md_mejdahl@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med glaskår i!
>
> Du kan også underskrive denne internetprotest mod forgiftning af de græske

Jeg syntes det er rigtig godt du fortæller os hvad der sker i Grækenland.
Jeg er en af de mange ældre der ikke har lært Engelsk i skolen så jeg
forstår ikke hvor jeg skal sætte min underskrift.
Mange kærlige dyrehilsener Günther.

Fra : Helle Jensen

Dato : 07-01-03 14:42

> [...]
> Jeg er en af de mange ældre der ikke har lært Engelsk i skolen så jeg
> forstår ikke hvor jeg skal sætte min underskrift.

Hej Günther

Jeg har selv lige været inde og skrive under, så jeg kan vist godt hjælpe
dig.

Når du klikker på linket fra Mette og kommer ind på hjemmesiden skal du
klikke på Sign the Petition, det står med småt øverst på siden.

Herefter skriver du dit navn i kassen med Name foran og din email
adresse i kassen med Email Address. Du kan så vælge at skrive en
kommentar under Comment og skrive hvilket land du er fra under
Country.

Herefter klikker du på Preview Your Signature længere nede på siden. Så
ser du hvordan din "underskrift" ser ud.

Herefter klikker du på Approve Signature og din underskrift er blevet
til dyreforeningen.

Du modtager efterfølgende en email, der fortæller at din underskrift er
registreret.

Håber det hjælper dig

Helle