Skærme
Fijala 3554
Mitsubishi Diamond Pro...
Fra : Public

Dato : 06-01-03 21:40

Hej,

Er der nogen der ved hvor i Danmark man kan købe denne skræm, Mitsubishi
Diamond Pro 2070 SB ???

Har eks. ikke kunne finde den på EDBpriser!

Peter

Fra : Per Bruus

Dato : 06-01-03 23:06

"Public" <publicenemy_195@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Diamond Pro 2070 SB ???
>
> Har eks. ikke kunne finde den på EDBpriser!

Jeg har kun fundet den hos www.gandalfdata.dk
Desværre har jeg fået en pris på 11000,- hvilket er næsten
det dobbelte af hvad den koster i f.eks England, så finder du
den billigere så giv lige et praj.

vh
Per

Fra : Public

Dato : 08-01-03 18:49

Det kan du tro :)

Fra : Per Bruus

Dato : 11-01-03 01:10

> Det kan du tro :)

Jamen, må vi så høre

Vh
Per

Fra : Per Bruus

Dato : 11-01-03 01:17

"Per Bruus" <perbruus@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Public" <publicenemy_195@msn.com> skrev i en meddelelse

> Jamen, må vi så høre

Nåeeeh, det er også snart sengetid, det kan
jo også forstås sådan at du ikke har fundet
den men vil give et praj, hvis du gør.

Jeg kan da lige tilføje at LaCie i dag er kommet
med elektron blue 22" IV, med nyeste Diamontron.
Vejl pris 895 Dollar, gad vide hvor meget det bliver
i Danmark.

vh
Per

Fra : Lestat

Dato : 11-01-03 20:37

Jeg handler kun skærme hos http://www.monitor-direct.de/ ! De har en rigtigt
god service og jeg sparede 3k på min FP1375x som jeg købte der. Jeg
overvejer desuden at købe en VX2000 hos monitor-direct. De ligger i
flensburg, så det tager kun en lille halv-anden time at køre derned og hente
den. Det ligger faktisk 5 minutter fra motorvejen!

L.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 13-01-03 10:12

On Sat, 11 Jan 2003 20:36:55 +0100, Lestat wrote:

> [...]
> flensburg, så det tager kun en lille halv-anden time at køre derned og hente
> den. Det ligger faktisk 5 minutter fra motorvejen!

Jeg kører lige nu med en Dell FP2000 20,1'TFT (1600X1200) og vil ALDRIG
røre ved en CRT igen. Billedet er PERFEKT, kontrasten rig og så kan den
følge med i alle de spil jeg har prøvet af på den.

Til hardcore gamere. hvor et splitsekund er afgørende og forskellen på liv
& død vil jeg dog stadig anbefale en CRT skærm i høj kvalitet (Sony F520)

Men jeg spiller kun max 4 timer pr. uge - og føler mig ikke det midnste
generet af ghosting eller sløvhed med min Dell FP2000.

Den er lige faldet til under 12.000 på Dell - jeg gav 15.000 kr for den for
6 måneder siden - og har aldrig fortrudt det.

Overvejer dog også denne nye VX2000 fra Viewsonic, så jeg kan få et dual
monitor setup - 13.000 kr er meget, men ikke for en skærm freak som mig :)

Tror dog jeg vil vente til den er nede under 10.000 kr - vil i mellemtiden
anvende en beskeden 15' eller 17' TFT som ekstra skærm til værktøjslinier i
divers grafik programmer mm.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Lestat

Dato : 13-01-03 11:13

> [...]
> anvende en beskeden 15' eller 17' TFT som ekstra skærm til værktøjslinier

Det eneste jeg savner ved viewsonic er at den har en slim bezel, a'la NEC's
1880SX. Jeg har faktisk overvejet 1880SX, som er en kanon TFT, men jeg tror
bare ikke jeg kan gå tilbage til 1280x1024 efter at have kørt 1600x1200 i et
stykke tid. Jeg kunne nok godt leve med 18" skærmareal, selv om 22" (20"
synligt) er enormt rart! ;)

L.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 13-01-03 13:44

On Mon, 13 Jan 2003 11:12:55 +0100, Lestat wrote:

> [...]
> stykke tid. Jeg kunne nok godt leve med 18" skærmareal, selv om 22" (20"

No way - 1600X1200 var jeg vant til fra min gamle 22' NEC CRT skærm - og
med 1600X1200 på min nuværende Dell FP2000 - så vil jeg aldrig røre ved
noget under dette.
Man kan se SÅ meget mere af internet sider og ens programmer ved 1600X1200,
at alt under dette er "no option".

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Lestat

Dato : 13-01-03 13:54

> [...]
> noget under dette.
> Man kan se SÅ meget mere af internet sider og ens programmer ved

Min bekymring er især 3DSmax, hvor toolbars tager en del dyrbar plads.
Tidligere har jeg arbejdet med 1152x864, og det var faktisk næsten
smertefuldt! ;)

Jeg tror lige jeg venter og ser hvad der sker med TFT markedet her i starten
af det nye år. De store 16ms TFT'er må snart begynde at komme. Og hvis
Samsung kunne lave en 1600x1200, 20" TFT med samme design og pixelresponse
som deres 172T, så købte jeg den på stedet!! :)

L.

Fra : Public

Dato : 21-01-03 21:41

Hej Per,

Jeg fik min idag....en 22" MitsubishiDiamond Pro 2070 SB, men måtte betale
prisen på de ca. 11.500 kr.....AV..meeeeeen, dammmm det er dog den flottet
skræm jeg har side og arbejdet ved! Også bare til spil har jeg kunne mærke
forskel....den er ikke bare god...den ser også godt ud:)

Fra : Lestat

Dato : 22-01-03 00:16

> [...]
> skræm jeg har side og arbejdet ved! Også bare til spil har jeg kunne mærke
> forskel....den er ikke bare god...den ser også godt ud:)

Du tjekkede ikke Monitor-direkt kan jeg høre? Den koster ca. 6200,- der.

L.

Fra : Public

Dato : 22-01-03 23:46

Jooo, men skulle bare have en nu og her....og fik "tilskud" via mit
arbejdet, ellers var den eller ikke købt i Danmark :)

Fra : Lestat

Dato : 26-01-03 15:53

> Jooo, men skulle bare have en nu og her....og fik "tilskud" via mit
> arbejdet, ellers var den eller ikke købt i Danmark :)

OK, fint nok. Ville bare lige gøre dig opmærksom på muligheden! ;)

L.

Fra : Per Bruus

Dato : 26-01-03 18:11

> [...]
> skræm jeg har side og arbejdet ved! Også bare til spil har jeg kunne mærke
> forskel....den er ikke bare god...den ser også godt ud:)

Jamen tillykke, kan den kobles op til 2 samtidige computere,
er der en hood med i prisen.
Jeg syntes det er flot at du er parat til at smide 4 kilo ekstra
for at købe den i Danmark. Normalt mener jeg at have en høj moral
med hensyn til at støtte Danske forhandlere, men jeg er bange for at
Gandalf Data i dette tilfælde er blevet så griske, at min moral ikke når
dybere en baglommen.

Vh
Per

Fra : Public

Dato : 26-01-03 19:48

Yes, den kan kobles til 2 computer! Bruger den til min "spil pcér" samt min
server :) Virker kanon

Jaaa, ved det var mange penge, og at gandalf nok griner højt hele vejen ned
til banken....men når jeg sidder foran den...så tænker man ikke over
der....kun wooow hvorfor har jeg ikke gjoret dette noget før:)

Peter