spørgsmål vedr ram
Fra : wn

Dato : 06-01-03 21:05

hej

jeg har 128mb sdram pc133 i min pc .Jeg har en 64mb sdram pc100 liggende ,
mit spørgsmål er kan de køre sammen ??
pc er en fujitsu siemens ved ikke hvilket bundkort
mvh wn

Fra : rondo

Dato : 06-01-03 21:18

"wn" <wan@city.dk> wrote in news:avcngt$dbp$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> liggende , mit spørgsmål er kan de køre sammen ??
> pc er en fujitsu siemens ved ikke hvilket bundkort

Det kan de godt, men det vil være de langsomste ram, der bestemmer
hastigheden. Du vil altså ikke få fuld udnyttelse af den højere hastighed i
dine pc133 ram.

rondo
I'm the captain on this ship.....
and I've my wife's permission to say so

Fra : pivnu

Dato : 06-01-03 23:20

I øvrigt kan så forskellige ram godt gøre computeren ustabil.

--
M.v.h.
Lene