Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Når jeg skriver en www.adresse får jeg en ~
Fra : Jens

Dato : 08-03-01 11:59

Hej

Jeg har en pc, hvorfra jeg ikke kan få adgang til www.rotary.dk . Fra alle
andre pc'er er der ingen problemer. Hvis jeg på pc'en følger linket fra
f.eks. en mail, er der heller ingen problemer. Problemet er der kun hvis jeg
i IE i adressefeltet skriver ovenstående adresse.

På pc'en køres win98se med de seneste opdateringer og IE5.5. (problemet
eksisterede også med IE5.01).

Håber der en, der kan hjælpe

mvh
Jens

Fra : Dann Pedersen

Dato : 08-03-01 16:26

"Jens" <cb.data@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> i IE i adressefeltet skriver ovenstående adresse.

Vil det sige at det kører fint i netscape eller ligende? Har du eventuelt
noget stående i din host fil?

Med venlig hilsen

Dann Pedersen

Dann Pedersen

Fra : Jens

Dato : 09-03-01 14:29

Tak for svaret.

Jeg har ikke testet med Netscape, og hostfil er ikke kontrolleret.

Jens

Fra : Dann Pedersen

Dato : 10-03-01 23:06

> Jeg har ikke testet med Netscape, og hostfil er ikke kontrolleret.

Prøv at kigge på de to ting.

Hvordan går det forresten, når du går direkte ind på IP'en?

Dann Pedersen

Fra : Jens

Dato : 15-03-01 12:22

Der findes hverken HOSTS eller LMHOST.
Det handler kun IE og det er kun når man manuelt skriver adressen i
adresselinien, så startes istedet standardforsiden. Hvis man laver en genvej
fra skrivebordet, er der ingen problemer.

Fra : Dann Pedersen

Dato : 15-03-01 13:57

> [...]
genvej
> fra skrivebordet, er der ingen problemer.

Underligt - har du overvejet en format c: /U /Q

Hvis du tilføjer den til "Foretrukne" virker den så der?

Dann Pedersen