Ny bundkort men hvilket_
Fra : Shinko Olsen

Dato : 06-01-03 20:21

Hej

Jeg har endeligt taget mig sammen til at få et nyt båndkort(læs penge). Hvad
skal jeg så gå efter da jeg efterhånden er lettere forviret.

1. AMD eller Intel: ligemeget

2. bundkortet skal være fleksibelt, dvs at jeg kan sætte større og større
CPU i. Jeg havde tænkt mig at starte på ca. 1700 Mhz og så derop ad.

3. Bundkortet skal være stabilt.

Hvad kan I så råde mig til?. Eller er jeg alt for krævende?

Mvh

Claus

--
PS: Jeg har fået ny email-adresse.
I have got a new email address.

Fra : Nicolai

Dato : 06-01-03 20:32

P4PE...

Markedst måske mest stabile i øjeblikket.

Fra : Heine Christensen

Dato : 07-01-03 14:50

"Nicolai" <nifonewsFJERNDETTE@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> P4PE...
>
> Markedst måske mest stabile i øjeblikket.

Måske man lige skulle tilfølge at det er et Asus board, med Intel Chipset
845PE, og dermed også socket 478 til Intel P4

Jeg er selv ejer af denne. Da jeg skulle kigge efter et nyt kiggede jeg på
MSI, Asus og Abit... MSI's svar på P4PE er også ganske fed, det som gjorde
at jeg valgte Asus var at jeg nu har haft 5 Asus boards og de har alle kørt
perfekt. Endelig har jeg haft 1 MSI, som også har kørt perfekt, jeg synes
bare der er mere styr på de små finesser på Asus

Så er man til Intel(som jeg er) så er der ingen tvivl Asus P4PE med hele
svineriet er en helt klar vinder

HC

PS: Held og lykke i junglen.....

Fra : Shinko Olsen

Dato : 07-01-03 18:27

Tak. Jungle er det!!. PE af det ene eller andet?. Er der noget med de ny
0,18 processorer jeg skal tage hensyn til?. Jeg kan lige så godt få det
nyeste.

Mvh

Claus

Fra : Heine Christensen

Dato : 08-01-03 00:56

"Shinko Olsen" <shinko.olsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Tak. Jungle er det!!. PE af det ene eller andet?. Er der noget med de ny
> 0,18 processorer jeg skal tage hensyn til?. Jeg kan lige så godt få det
> nyeste.

Hvis du bare sørger for at få en P4 med en FSB på 533 MHz så er skal du ikke
tænke på mere....fx så er 2.53 GHz versionen rimelig i pris i forhold til
hvad du får for kronerne.....

Jeg købte netop en Asus P4PE og en P4 2,53 GHz... der er virkelig muligheder
med det board..... så kom du bare i gang med at kigge

HC