MS Windows
briani 27239
Messenger
Fra : Nielsen

Dato : 06-01-03 19:28

hej
Jeg kan ikke logge på Windows Messenger, nogen der ved om den er nede ?

Mvh Ole

Fra : Nielsen

Dato : 06-01-03 19:35

Har fundet en newsgruppe på engelsk om messenger, det er åbentbart global, så jeg slår tålmodigheds gearet til.

Mvh Ole

Fra : Svend Emil

Dato : 06-01-03 20:38

"Nielsen" <ole@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Har fundet en newsgruppe på engelsk om messenger, det er åbentbart global,
så jeg slår tålmodigheds gearet til.

Var nede ved mig også, men er på nu....
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Nielsen

Dato : 06-01-03 22:32

"Svend Emil" skrev i en meddelelse news:3e19db25$0$47420> Var nede ved mig også, men er på nu....

Jeg er også med igen, fulgte i øvrigt med i gruppen "microsoft.public.windowsxp.messenger" hvor der var
global nødskrig, men der blev svaret rimelig hurtigt fra http://www.microsoft.com/windowsxp/expertzone/

Ole