En fed sang fra P3
Fra : PsychoDad

Dato : 06-01-03 19:09

Hej NG,

Jeg har nu hørt sangen på P3, som hedder noget i retningen: Guestworkerse -
Adios Amigos, nogle gange, den er totalt fed, nogen som ligger inde med den
sang, så giv lige et prej..

pfh tak

Fra : News

Dato : 06-01-03 20:05

Kunne det være sangen Deportees som bl.a. Paddy Reiley synger?

Fra : Troels

Dato : 06-01-03 20:42

"
> [...]
Guestworkerse -
> Adios Amigos, nogle gange, den er totalt fed, nogen som ligger inde med

Milling sagde i dag at dfen ikke er udgivet men kun kan høres på P3 så der
er i hvertfald nogen der skal ha optaget den så.

/Troels

Fra : MSE

Dato : 06-01-03 21:07

Det er fra Klub Klam satireprogrammet...

Fra : PsychoDad

Dato : 07-01-03 16:46

Hmmm.. okay, så må jeg side vagt ved radioen og være klar med optageren..

Fra : Mikovitz

Dato : 09-01-03 22:56

For at være helt præcist tror jeg det bandet, Som er opfundet af Klub
Klam, hedder Guestworkish, for at grin med Outlandish. Enig i at
numeret er for griner, ville også selv gerne have fingre i det.

MVh