MS Windows
briani 27239
XP og netværk
Fra : LVJ

Dato : 06-01-03 18:56

Jeg prøver for første gang at lave et vetværk mellem to computere hvor jeg
gerne vil have fil-deling.
Hvordan gør jeg det i XP. Jeg har foreløbig koblet dem sammen med et krydset
netledning og 2 netkort så det skulle være klar til at spille...
Mvh
LVJ

Fra : Mose

Dato : 06-01-03 19:05

Prøv at kigge lidt i XP, der finder du svaret ... f.ex. Netværkssteder -->
"Opret et hjemme- eller mindre kontornetværk" - nemmere kan det vist ikke
være.

Mose