Kode til vejrudsigt på hjemmeside??
Fra : Jesper Holm

Dato : 06-01-03 18:27

Jeg kunne godt tænke mig en slags direkte vejrudsigt på min
hjemmeside. Den skal opdateres fra dag til dag (gerne oftere) med
oplysninger om temperatur, vindreting og vejrforhold (skyet,
regner, sner osv.).

Jeg skal helst kunne lave skrifttype m.m. om, så den passer på
mit webdesign.

Jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal søge hjælp men måske en eller
anden ligger inde med en kode eller en henvisning til en anden
hjemmeside?? - Eller med forslag til, hvor jeg ellers kan søge
hjælp.

På forhånd tak.

Jesper Holm.

P.S. Jeg er ikke en haj til (rettere sagt: fuldkommen nybegynder
inden for) serversider og ASP, PHP m.v. så det vil være en hjælp
hvis du vil beskrive det meget uførligt hvor jeg skal indsætte
hvad osv.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Nils Lastein

Dato : 07-01-03 03:37

Jesper Holm wrote:
> [...]
> inden for) serversider og ASP, PHP m.v. så det vil være en hjælp
> hvis du vil beskrive det meget uførligt hvor jeg skal indsætte

Tag et kig på http://phpweather.sourceforge.net/

Nils

Fra : Niels Andersen

Dato : 07-01-03 19:11

Jesper Holm wrote in <avce9g$8a9$1@sunsite.dk>:
> Jeg kunne godt tænke mig en slags direkte vejrudsigt på min
> hjemmeside.

Igen? :)

Vil du ikke lige læse lidt på dette:
http://usenet.dk/netikette/crosspost.html