Krummerik???
Fra : bebob

Dato : 06-01-03 17:56

Jeg læste for nylig en artikel der omhandlede operationer af det man
kalder for
en "krummerik" ( Når en stiv tisser krummer f.eks nedad, i stedet for
opad).
Artiklen drejede sig nu mere om, at de fleste læger/kiruger kun vil
udføre operationen
hvis det er så "slemt" at det næsten er umuligt at gennemføre et
samleje.

Så var det at jeg kom til at tænke, hvad kvinder/piger tænker når de
tager en fyr med hjem
og ser at han er i besiddelse af en "krummerik"???
Tænder i af? er det frækt fordi det er anderledes? er det lige fedt?

Det må da være forfærdeligt for mænd med det problem (hvis det overhovet
er et problem),
hvis pigerne ikke synes det er fedt, samtidig med at man ikke kan få det
"fikset" fordi problemet
i lægens øjne ikke er stort nok!
Hvad tænker i kvinder/piger, og selvfølgelig også homoseksuelle
mænd?????

KH Bebob

http://www.kandu.dk/

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 06-01-03 21:10

[bebob | Mon, 06 Jan 2003 16:55:47 GMT]

>Så var det at jeg kom til at tænke, hvad kvinder/piger tænker når de
>tager en fyr med hjem og ser at han er i besiddelse af en "krummerik"???
>Tænder i af? er det frækt fordi det er anderledes? er det lige fedt?

Jeg tænder meget på en krummerik; godt nok er den, når den er ganske
skæv, rimelig sjældent - men jeg synes at det er "hot".

Men, ja - den er lidt "besværlig" at håndtere - "heldigvis" vil jeg ikke
pules, så dén del er ikke relevant - blandt alternativerne er den lidt
svær at få til at sprøjte med onani, men den er næsten lidt mere
velegnet til at sutte på end en lige

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 07-01-03 04:12

"bebob" <bebob.news@kandu.dk> wrote in message
> Jeg læste for nylig en artikel der omhandlede operationer af det man
> kalder for
> en "krummerik" ( Når en stiv tisser krummer f.eks nedad, i stedet for
> opad).

Kommer til at tænke på en lille ting:
Er det ikke primært i porno-film at en stiv pik buer opad??

Alle mine kammeraters (ifølge deres eget udsagn.. regner me at de taler
sandt.. Har ikke tænkt mig at kontrollere) pik, samt min egen, buer en smule
nedad..
Yderligere har jeg også spurgte flere af de piger jeg har været sammen med,
og de siger også at den overvejende del buer nedad i større eller mindre
grad..

/Henning

Fra : bebob

Dato : 07-01-03 12:43

"*DrømmeFyren*" skrev d. 07-01-03 04:12 dette indlæg :
> [...]
med,
> og de siger også at den overvejende del buer nedad i større eller

Hej Henning

Jeg må indrømme at jeg kun har set stive pikke i pornofilm, og jo... de
har alle været
lige! og min buer da også en smule nedad, men jeg kunne godt tænke mig
at høre
om nogen der har "erfaringer" med en rigtig krummerik.

Bebob

http://www.kandu.dk/

Fra : etta place

Dato : 07-01-03 13:45

> Jeg må indrømme at jeg kun har set stive pikke i pornofilm, og jo... de
> har alle været
> lige! og min buer da også en smule nedad,

det samme gør min. hmmm, tankevækkende hvis pornoindustrien giver et, om
ikke forkert så unuanceret, billede af hvordan en pik ser ud, og ikke kun
vedr. størrelsen hvad alle er klar over.
og jeg har i årevis haft komplekser!!

ivan

Fra : Anita

Dato : 07-01-03 14:17

"bebob" skrev

> Artiklen drejede sig nu mere om, at de fleste læger/kiruger kun vil
> udføre operationen
> hvis det er så "slemt" at det næsten er umuligt at gennemføre et
> samleje.

Det er så vidt jeg ved ikke helt korrekt. Jeg har kendskab til mindst en der
er blevet opereret uden at det så at sige har været umuligt for ham at dyrke
sex. Eller dvs. det vidste han endnu ikke på daværende tidspunkt.

> [...]
> og ser at han er i besiddelse af en "krummerik"???
> Tænder i af? er det frækt fordi det er anderledes? er det lige fedt?

Jeg har aldrig mødt en der var bemærkelsesværdig skæv.

> [...]
> "fikset" fordi problemet i lægens øjne ikke er stort nok!
> Hvad tænker i kvinder/piger, og selvfølgelig også homoseksuelle

Jeg har ikke indtryk af at det er et stort problem - bortset fra de fyre der
evt. lider af komplekser over det. Og jeg er ret sikker på at de kan
forlange at få det ordnet, hvis det er et reelt problem (nok ikke hvis det
kun er psykisk/kosmetisk).

Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 07-01-03 17:16

In article <3e1ad175$0$24685$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
anita@*slet*stofanet.dk says...
> [...]
> evt. lider af komplekser over det. Og jeg er ret sikker på at de kan
> forlange at få det ordnet, hvis det er et reelt problem (nok ikke hvis det

For psykiske problemer er jo bare pjank, fra folk som bør tage sig
sammen.

Fra : Henning

Dato : 07-01-03 17:27

PerX ... wrote:
> In article <3e1ad175$0$24685$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
> anita@*slet*stofanet.dk says...
>>

> For psykiske problemer er jo bare pjank, fra folk som bør tage sig
> sammen.

Psykiske problemer er nok til at få foretaget plastik-kirougiske
indgreb af enhver art på det offentliges regning, hvis personen
da ikke lige er psykotisk, alle andre må betale selv.
( Firkantet sagt)
Lægen skal indstille med henvisning til personens psykisk nærmest
invaliderende indstilling til det omhandlende fysiske fænomen.

MVH
Henning

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-01-03 17:48

"PerX ..." wrote:

> For psykiske problemer er jo bare pjank, fra folk som bør tage sig
> sammen.

Du mener måske også, at folk der render rundt med en depression bare
skal se postivt på tingene.....

Eller har du bare ikke den fjerneste anelse om, hvad psykiske problemer
er for en størrelse?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Anita

Dato : 07-01-03 19:46

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_removethis_.com> skrev

> For psykiske problemer er jo bare pjank, fra folk som bør tage sig
> sammen.

Jeg håber da ikke, det er ord du forsøger at lægge i min mund, for det har
jeg på ingen måde antydet. Jeg siger bare at man nok ikke kan få tildelt
operation, hvis det "kun" er noget psykisk og der ikke er noget at se på det
fysiske.

Venligst Anita

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-01-03 14:20

bebob wrote:

> Så var det at jeg kom til at tænke, hvad kvinder/piger tænker når de
> tager en fyr med hjem
> og ser at han er i besiddelse af en "krummerik"???

jeg har oplevet en gang hvor jeg kom hjem med en fyr hvis pik var
bemærkelsesværdig krum....

> Tænder i af?

nej, det gjorde jeg ihvertfald ikke...

>er det frækt fordi det er anderledes?

ikke specielt....

> er det lige fedt?

ikke lige i dette tilfælde for som det viste sig var den så krum at et
normalt samleje var nærmest muligt..... og efter 3 forsøg måtte vi opgive og
give os i kast med andre ting*G*

> Det må da være forfærdeligt for mænd med det problem (hvis det
> overhovet er et problem),

jeg fik ikke indtryk af at denne fyr mente det var et problem.... faktisk
tog han hele episoden ret afslappet.... og vi havde det da fedt nok
alligevel.....

> [...]
> det "fikset" fordi problemet
> i lægens øjne ikke er stort nok!
> Hvad tænker i kvinder/piger, og selvfølgelig også homoseksuelle

jeg tænker egentlig ikke noget... om den krummer opad, nedad, eller til
siden er for mig et fedt...... bare den fungerer som den skal ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.