Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
inter foto
Fra : NPS

Dato : 06-01-03 17:52

er der nogen her der kan fortælle mig hvad forskellen er på orig2 og orig3,
www.internet-foto.de udover prisen.

MVH

NPS

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 06-01-03 18:04

Hvis du lige skriver hvad orig2 og orig3 er, så bliver det lidt nemmere. Dit
link går jo ind på deres forside og derfra er der mange muligheder.

MVH
Michael

Fra : NPS

Dato : 06-01-03 20:35

det er under produkter, inde i shoppen, vælg et produkt og der vil typisk
være to priser, hvor der ved her står enten orig2 eller orig3.

MVH

NPS

Fra : Ink

Dato : 06-01-03 20:31

On Mon, 6 Jan 2003 17:51:49 +0100, "NPS" <nps@esenet.dk> wrote:

>er der nogen her der kan fortælle mig hvad forskellen er på orig2 og orig3,
>på www.internet-foto.de udover prisen.
>
>MVH
>
>NPS

Se dette link:

http://tinyurl.com/454n
--
Henrik

Fra : NPS

Dato : 06-01-03 20:41

oversat korrekt, bliver det så til to eller tre års reklamationsret, eller
hvad?

MVH

NPS

Fra : Ink

Dato : 06-01-03 21:54

On Mon, 6 Jan 2003 20:40:34 +0100, "NPS" <nps@esenet.dk> wrote:

>oversat korrekt, bliver det så til to eller tre års reklamationsret, eller
>hvad?
>
>MVH

Ja ved at betale lidt mere kan du få tre år, i stedet for de normale to års
reklamationsret.
--
Henrik