Skærme
Fijala 3554
Ny skærm
Fra : Kristian

Dato : 06-01-03 17:23

Jeg skal meget snart ud og købe en ny skærm, men jeg kan ikke rigtig vælge
hvilken jeg vil købe.

Prisen må være på omkring 2000

Jeg har tænkt på en 17 tommer, den skal have en god billedkvaliet og være
god at se på.

Hvad vil i foreslå og hvorfor ?

Fra : Kristian

Dato : 06-01-03 17:30

glemte noget, skal nok højst bruge en opløsning på 1280*768

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 06-01-03 17:48

Kristian wrote:

<snip>
> Prisen må være på omkring 2000

Det var ikke meget

> Jeg har tænkt på en 17 tommer, den skal have en god
> billedkvaliet og være god at se på.
<snip>

Jeg er selv meget glad for min Viewsonic E70f, den står smukt, og
har et meget roligt billede ved 1024x768@85Hz. Det er en god
all-round skærm, med en helt flad front - og det er ellers ikke
en gittermaske, men derimod en hulmaske!

http://www.viewsonic.com/products/crt_e70f.htm

Til den pris du er villig til at give, kan du gå en tak op, og se
på modellen G75f, der har lidt (meget) bedre specifikationer.

http://www.viewsonic.com/products/crt_g75f.htm

Selv om du kan få E95'eren, som er en 19 tommer skærm, til en
rimeligt lav pris, bør du ikke vælge den, da den har en buet
skærmfront - prisforskellen op til bedre skærme i samme
størrelse er det værd!

Nu har den opmærksomme læser nok opdaget at jeg kun peger på
Viewsonic, og det skyldes såmænd at det er de skærme jeg har
føling med - resten overlader jeg til de der har studeret dem
nøjere end jeg

Se priserne på edbpriser.dk.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.