Logomanager
Fra : Simon

Dato : 08-03-01 11:57

Kan man ikke hive en ringetone ud af telefonen og sende videre? Jeg har fået
tilsendt en ringetone, som jeg gerne vil glæde folk omkring mig med

Simon

Fra : Erik Einum

Dato : 08-03-01 19:54

Simon <cfp12301@vip.cybercity.dk> skrev
> Kan man ikke hive en ringetone ud af telefonen og sende videre?

Nei.

///Mvh. EE

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 08-03-01 21:43

> Nei.

Nu ved jeg ikke hvad det er for en slags telefon. Men på min 3310, kan du
sende de toner videre som ikke er standard. Det vil sige dem, man selv har
lavet eller fået tilsendt kan man godt sende videre !
3310: 5->4->også nummer på tone
Eller: "lydindstillinger" -> "Komponist" -> vælg tonen. Klik på "valg" igen
og vælg "send"

Håber det kan hjælp...

--
Hilsen
Bjarke

Fra : Erik Einum

Dato : 08-03-01 22:21

Bjarke Ravn-Jonsen <wannabeNOSPAM@cool.dk> skrev

> [...]
> 3310: 5->4->også nummer på tone
> Eller: "lydindstillinger" -> "Komponist" -> vælg tonen. Klik på "valg"

Det blir noe helt annet!! Han spurte om man kunne hente ringetoner fra tlf
og til LogoManager.

///Mvh. EE

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 10-03-01 19:45

> Det blir noe helt annet!! Han spurte om man kunne hente ringetoner fra tlf
> og til LogoManager.
>
> ///Mvh. EE

Ok !

Jeg var fik vist ikke helt fat i starten på tråden !
My bad :)

-Bjarke

Fra : Erik Einum

Dato : 11-03-01 02:41

Bjarke Ravn-Jonsen <wannabeNOSPAM@cool.dk> skrev

> Ok !
>
> Jeg var fik vist ikke helt fat i starten på tråden !
> My bad :)

Leste du subject på tråden da? ))

///Mvh. EE