Re, BF1942 og UT2003 hiælp værdsættes T~
Fra : a

Dato : 06-01-03 12:59

Tja det er hvad du kan forvente. Hvis du oplever at det hakker lidt og ikke
er helt realtime (d.v.s. bevægelserne følger ikke helt din hånds bevægelse)
så er den god nok for det er lige præcis battlefield i en nøddeskal. Lyden
er okay men grafikken er dårlig. Hvis du vil slippe for disse ulemper som
også ses i andre indlæg så prøv f.ek.s i stedet for Wolfenstein Multiplayer
som har 100 procent realtime flot grafik og kanongod lyd. En meget høj
intensitet med op til 62 spillerer per server. Vel at mærke spillerer du kan
se og ikke som i battlefield spillerer som man næsten ikke kan se p.g.a. af
hakken og dårlig grafik. Du kan iøvrig også forvente at opleve cheaters. Jeg
har selv spillet Battlefield nogle få gange men kan ikke forligne mig med
det når jeg nu f.eks. kender Wolfenstein. Du kan købe mit battlefield for
150 kr.

Vh. Bruce

Fra : Kurt Lund

Dato : 06-01-03 14:46

"a" <mal@proinvent.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det når jeg nu f.eks. kender Wolfenstein. Du kan købe mit battlefield for

Nu har vi fundet ud af at du har problemer med BF 1942, og at du er vild med
Wolfenstein.
Men når du svarer på en tråd så svar i tråden !!!!!!!!!!
BF 1942 er et af de meste solgte spil, der må jo være nogle der kan køre
det.
jeg har det, kører perfekt og en kammy har det der kører det på en
PIII 800 512 mb ram Geforce 3 og det uden hak
Jeg tro det har lidt eller meget at gøre med hvordan folk opsætter/samler
deres PC,

Mvh
Kurt

Fra : Michael Petersen

Dato : 06-01-03 15:00

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> mumbled something in

> [...]
> PIII 800 512 mb ram Geforce 3 og det uden hak
> Jeg tro det har lidt eller meget at gøre med hvordan folk

Nu tror jeg mere problemet skyldes at "a" ikke har været online i en evighed
og derfor begynder med at svare på indlæg som er gemt og glemt for resten af
os brugere.

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : a

Dato : 06-01-03 15:01

Ingen af mine svar er svar på indlæg der er mere end 8 dage gamle. Så kom
igen.

Bruce

Fra : Michael Petersen

Dato : 06-01-03 15:33

"a" <mal@proinvent.dk> mumbled something in news:avc2es$22ka$1
@news.cybercity.dk:

> Ingen af mine svar er svar på indlæg der er mere end 8 dage gamle. Så kom
> igen.
>
> Bruce

hej Bruce

nej det har jeg fundet ud af. Du ændrer emnelinien.

Forresten kan du ikke huske at skrive under det du svarer på og derefter
klippe det væk som du ikke svarer på. Det letter læsningen meget.

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : a

Dato : 06-01-03 14:59

For det første har jeg svaret i tråden og for det andet mener du at det
kører fint sandsynligvis uden selv at have prøvet Wolfenstein.

Bruce

Fra : Kurt Lund

Dato : 06-01-03 15:26

> For det første har jeg svaret i tråden og for det andet mener du at det
> kører fint sandsynligvis uden selv at have prøvet Wolfenstein.
>
> Bruce

Hej
Normalt når man svare i en tråd forbliver det i tråden
det gør dine svar ikke..;)
Og Wolfenstein købte den da den udkom, så den har jeg prøvet
og blev hurtig træt af den.
Og jeg mener ikke det kører fint, jeg ved det
1600x1200 med alt sat på højeste og det kører flydene

Kurt

Fra : Michael Petersen

Dato : 06-01-03 15:32

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> mumbled something in news:3e1991e1$0$193
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> [...]
> og blev hurtig træt af den.
> Og jeg mener ikke det kører fint, jeg ved det
> 1600x1200 med alt sat på højeste og det kører flydene

Hej Kurt

Problemet er at "a" har ændret titler på tråden og derfor hopper den ud i
nogle newsreadere. (også min egen) Det kan som regel ændre is din
opsætning. Oftest når folk ændre navn på tråden er det fordi emnet har
ændret sig og derfor synes jeg det er rart at det starter en ny tråd.
Problemet med "a" er at han starter diskussionen i emnelinien og ikke i
selve teksten som de fleste

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : ct

Dato : 06-01-03 17:34

<en masse lort>
> det når jeg nu f.eks. kender Wolfenstein. Du kan købe mit battlefield for
> 150 kr.
>
> Vh. Bruce

Du har postet det samme 3 gange, gider du stoppe?

Claus

Fra : Morten

Dato : 06-01-03 17:34

Fra : Michael Petersen

Dato : 06-01-03 18:18

"Morten" <dsl72661@vip.cybercity.dk> mumbled something in news:avcb6d$2k10$1
@news.cybercity.dk:

Hej morten

Gider du ikke lige læse lidt her

du har citeret et helt indlæg uden en kommentar. Derefter har du slettet
emnelinien og skrevet din egen kommentar der. Mere uhensigtsmæssigt kan det
vist ikke gøres.
Netiketten på den nævnte hjemmeside er ikke regler som man SKAL følge men de
hjælper til at holde nyhedsgrupperne brugervenlige.

FUT. dk.admin.netikette
Det vil sige at svar på denne post kommer i den gruppe da det ikke har noget
med computerspil at gøre

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?