NO ONE LIVES FOREVER 2
Fra : Spedie Gonzales

Dato : 06-01-03 12:53

NO ONE LIVES FOREVER 2

SIDDER FAST HVOR JEG SKAL SLUKKE EN BRAND...SKAL HJÆLPE EN MAND UD FOR AT
KOMME VIDERE PÅ BANEN. HAR FUNDET SPANDEN OG HAR HÆLDT VAND PÅ BRANDEN .MEN
DEN SLUKKER IKKE...

HVAD GØR JEG FORKERT?

Fra : Camain

Dato : 06-01-03 13:18

Du starter med at slå caps lock fra.
Der er ingen grund til at råbe...

Tænk dig så godt om, der er en ildebrand, du finder en spand, fylder den med
vand og smider vandet på ilden..

Den slukker ikke!!!!

Hvad ville du så gøre nu??

Prøv at fylde spanden med vand igen og smid vandet på ilden en gang til!!
Det bliver du ved med, lige indtil ilden slukker, intet fancy der, det er
ligesom i den virkelige verden.

Det virkede for mig, det virker med garanti også for dig..

Venligst

Jesper B.

Fra : Spedie Gonzales

Dato : 08-01-03 01:30

Tak for hjælpen...
Der blev slukket nogle brande...Men nu er jeg videre.

Fra : P Nissen

Dato : 06-01-03 13:24

On Mon, 6 Jan 2003 12:53:01 +0100, "Spedie Gonzales"
<michael.friis@teliamail.dk> wrote:

> [...]
>KOMME VIDERE PÅ BANEN. HAR FUNDET SPANDEN OG HAR HÆLDT VAND PÅ BRANDEN .MEN

Du kan starte med at finde din Caps Lock og trykke på den,
så du kan skrive normalt.

Bagefter kan du prøve med mere end 1 spand vand. Nogen
af de brande som skal slukkes kræver mere end 1 spandfuld.

Fra : danni plougmann

Dato : 06-01-03 17:00

jeg tror nu nok manden kan tænke så langt.
vandhanen kan nemlig godt være svær at finde, jeg havde ihvertfald bøvl med
at finde den.

jeg mener den er i en baggård
til venstre fra hanen er der en trappe der går ned til en kælderdør.

/mvh danni plougmann

Fra : Camain

Dato : 06-01-03 18:26

Tjo, nu skriver han jo netop, at han har hældt vand på....
Så, Danni, mon ikke han har fundet vandhanen???

Venligst

Jesper B.

Fra : Sjakal

Dato : 06-01-03 18:27

Jeg vil tro, at han har fundet vandet pga "HAR FUNDET SPANDEN OG HAR HÆLDT
VAND PÅ BRANDEN". :)