RE: counterstrike dårlig. Prøv Wolfenstein~
Fra : a

Dato : 06-01-03 12:33

Når de problemer er løst kan du se frem til et multiplayerspil med masser af
spillere der snyder (cheats) og et spil med relativ dårlig ikke realtime
grafik. God fornøjelse.

Alternativt kunne du prøve wolfenstein MP som ikke har ovennævnte problemer
men i stedet byder på yders stor intensitet.

Bruce

Fra : Morten

Dato : 06-01-03 17:43

Jeg kan kun give dig ret ganske som Gizmo også skriver i sit indlæg fra 4.
december.

Morten

Fra : Mikkel Westh

Dato : 06-01-03 18:00

"a" <mal@proinvent.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
problemer
> men i stedet byder på yders stor intensitet.

Ikke fordi jeg er CS fan, skam tværtimod. Men nu må du fandeme stoppe.
Er CS ikke real-time? NOOT, CS er da så real-time som noget kan være!
Vi har nu fattet at du har lært copy+paste teknikken og at du kan finde ud
af at pisse og andre (undtagen din dobbeltgænger Morten) af.
Du kan godt lide Wolfenstein MP som kører i 100% real-time og alt det andet
lort du siger..
PLZ STOOP!

/Mikkel Westh

Fra : ct

Dato : 06-01-03 23:03

> [...]
> af at pisse og andre (undtagen din dobbeltgænger Morten) af.
> Du kan godt lide Wolfenstein MP som kører i 100% real-time og alt det

Ellers kan vi jo prøve at sende mails til dsl72661@vip.cybercity.dk og
fortælle hvad vi andre mener om f.eks.......Worms! Det er bare SÅ realtime
og fedt ligesom på den fede måde at man får lyst til at fortælle det 500
gange.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 07-01-03 13:35

ct wrote:
> [...]
> fortælle hvad vi andre mener om f.eks.......Worms! Det er bare SÅ
> realtime og fedt ligesom på den fede måde at man får lyst til at

Ndøøøh mand! Worms er bare TOTALT latterligt! Jeg spillede det på min P4 2,3
GHz med 768 MB RAM og det var SLET ikke realtime ligesom Wolfenstein! Først
skulle man flytte én orm og SÅ FØRST BAGEFTER skulle modstanderen flytte sin
orm. Det var TOTALT lamt! Slet ikke realistisk ligesom Wolfenstein.
I Wolfenstein er grafikken bare SÅ sej, selvom der hverken er gulv eller
loft og alle modstandere er i 2 dimensioner, og det føles som om man kører
rundt på en skøjtebane, og man skal trykke på et maleri af Hitler for at
finde det hemmelige rum.
Det er bare vildt ærgeligt at der ikke er multiplayer i Wolfenstein, heller
ikke i 2'eren - Spear Of Destiny, hvor der også er en masse ZOMBIER der er
vildt seje og i REALTIME. Slet ikke ligesom BF1942 der jo nærmest er
turbaseret og TOTALT LAMT. Prøv selv lige at høre her mand: i Wolfenstein
trykkede jeg på knappen der skød den der seje maskingeværkanon der underligt
nok sidder midt i skærmen af, og så skød han LIGE MED DET SAMME! I BF1942
har man SLET ikke sådan et sejt våben! Det er vildt lamt. De har nemlig
LAVET BF1942 sådan, at der går ET PAR SEKUNDER fra man trykker på en knap,
og til der sker noget. DET ER MED VILJE, og vildt lamt. Prøv selv
Wolfenstein. Det er vildt fedt.

PS. Når jeg bliver 12 siger min far, at han køber sådan et nyt
Wolfenstein-spil til mig der skulle være helt nyt, det hedder vistnok Return
To Castle Wolfenstein og der kan man spille multiplayer og DER er det HELE i
hvert fald i REALTIME for det er det nemlig i alle spil der hedder noget med
WOLF. Har i spillet AIRWOLF? Åååååårh hvaaaaaaad, mand! REAAAAALTIME!

jAcob

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 07-01-03 17:13

Jacob Skaaning <jskaaning@email.dk> wrote in message
[SNIP]
> [...]
med
> WOLF. Har i spillet AIRWOLF? Åååååårh hvaaaaaaad, mand! REAAAAALTIME!

Spitzenklasse humor Jacob ;)
Små drenge burde sgu' tage kørekort til nyhedsgrupper, men mon ikke "a" er
centrum for hele børnehaveklassens opmærksomhed når han REALTIME fortæller
om det der "WofeSten" spil hans far siger er så fedt.

Mikkel