Hatte til lotr og ttt
Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-01-03 12:21

ved nogen hvor mange hatte bogart gav til lotr og har han nået at give noget
til TTT?

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Devast8or

Dato : 06-01-03 12:30

Two Towers gav han 4 ifølge http://makeashorterlink.com/?P27712AF2.
Fellowship gav han 5 (fuldt fortjent :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jens Thomsen

Dato : 06-01-03 12:45

> ved nogen hvor mange hatte bogart gav til lotr og har han nået at give
noget
> til TTT?

Fellowship of the Ring fik 5 hatte: (Scroll ned til bunden)

<http://www.dr.dk/kultur/indexunderside.asp?ArticleID=3061&articletypeid=4&a
ction=artikel>

The Two Towers blev anmeldt af Søren Høy, Nicolai Molbech og Jacob Levinsen
i en DR2 special. De gav den 4 "special-hatte" ud af 5 mulige. Ole Michelsen
deltog ikke i denne anmeldelse.

http://www.dr.dk/kultur/indexunderside.asp?articleID=14401&programmenuID=83&
RedaktionsID=4&SubjectID=26&action=program&template=1

MVH
Jens

Fra : Mark Høserich

Dato : 06-01-03 13:06

> ved nogen hvor mange hatte bogart gav til lotr og har han nået at
> give noget til TTT?

Han nåede ikke selv at give den hatte, men hans protegé Søren Høy lavede et
program dedikeret til LOTR: TTT, og her fik den 4 hatte.

M<a>RK

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-01-03 12:46

GR8!
Tak skal i have for hurtigt for svar!
LOTR vidste jeg ikke med, men det program i taler om hvor de gav TTT 4 hatte
tror jeg faktisk jeg så nu når jeg sætter min gamle hjerne i svingninger...
noget med den bar præg af at være midterfilm, så derfor 4 hatte istedet for
5, men stadig en fantastisk film...
Mht. Ole og 5 hatte - endelig er jeg enig med ham. Jeg har ikke rigtig brudt
mig om hans anmeldelser i de senere programmer... han var alt for kritisk
over for us-film... osse selvom det ikke altid var fortjent, men så igår ser
jeg den her genudsendelse hvor han interviewes af Miehe Renard (Isabella
tror jeg) og der siger han man skal stoppe med at tale om ting når man ikke
længere interesserer sig for dem... og det var netop mainstream amerikanske
film...så al respekt til Ole for det.