Ovl. Zachariaes pro-Glistrup AIDS-status
Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-03 11:12

Ovl. Zachariaes pro-Glistrup AIDS-status

De organiserede politisk-svinske bøssers selvhad og bøssehhad fik dem
til at kræve Kønssygdomsloven afskaffet for 15 år siden, med det
resultat at sygdommen er eksploderet.

Overlæge(hud og køns) Hugh Zachariae gør status under overskriften "
Frivillighed er dyrekøbt" Politiken 06-01-2003.

Man skulle have bevaret smitteopsporingen og krav om registrering.
Asociale smittebærere har været afgørende for at uskyldige elskere er
blevet lokket til livsvarig patient-status - forbedringer i terapi
betyder ikke helbredelse, men "kun" kronisk lider-status.

Glistrup satte rød streg under sit partis rigtige holdning dengang, ved
at foreslå tvungen tatovering på tissemanden for smittebærere - man
skal stå ved hvad man har gjort. Der er ingen udstødelse eller had eller
fordom i det - men har man en farlig vej, skal der skiltes med hvor
hastigheden bør nedsættes, og tilsvarende bør mild tvang hindre at
psykopat-donjuan-smittere ikke får deres skadelighed blåstemplet af
statens nu 15 år gamle straffrihed.

At PAN (forening af bøsser og lesbiske, dvs af bøsser) har svindlet med
millioner af AIDS-oplysningspenge - brugt den til egen selskabelighed -
og fået en retsskaffen Medicinaldirektør fyret, fordi han talte højt om
det, viser bøssemagt i journalistverdenen og dermed i DK.

Allerede i 1773 indførte DK gratis behandling og samtidig tvang mht
oplysning. At der nu kun gives, men intet kræves er amoralsk. Pligt og
ret hænger sammen.

Smitteopsporing er umuliggjort i en sådan grad, at 41 % af de
diagnosticerede er hårdt angrebne. Overlægen nævner ikke at smittebærere
især er importerede muslimer. På internettet i USA kaldes jeg bøssehader
fordi jeg har udtrykt ovenstående!!! Og jeg kaldes jødehader fordi jeg
neutralt og grundvidenskabeligt søger fejlretning om WW2-kz. Men
ærlighed varer længst.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Martin H. Pedersen

Dato : 06-01-03 17:57

Jeg undrer mig over om du har en pointe med det her indlæg..... eller de
fleste af dine indlæg for den sags skyld.

Bo Warming <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4xcS9.18797$nQ5.13739@FE06...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-01-03 18:53

"Martin H. Pedersen" <martinhp@mail1.stofanet.dk> skrev :

>Jeg undrer mig over om du har en pointe med det her indlæg..... eller de
>fleste af dine indlæg for den sags skyld.

Jeg undrer mig over din måde at svare på indlæg.
Det normale og mest praktiske er at svare under det man svarer på
og så klippe i det man svarer på.

Der er er ingen grund til at citere hele det indlæg, man svarer
på.

Nøjs med at citer det du direkte svarer på, ofte er et par
linjers citat nok.

Se gerne på <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes

Fra : Steen Johansen

Dato : 06-01-03 23:36

"Martin H. Pedersen" <martinhp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
Jeg undrer mig over om du har en pointe med det her indlæg..... eller de
fleste af dine indlæg for den sags skyld.

Jeg finder det meget interesant og det syntes jeg at alle BW indlæg er
MvH Steen
Og det er vi mange der mener (rigtigt mange)