Hvad er der galt
Fra : Erik Isager

Dato : 11-12-00 21:09

Jeg har prøvet at sende flere gange, men det kommer ikke ud
Hvad er der galt

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Jakob Andersen

Dato : 11-12-00 21:09

Erik Isager <erik.isager@haslev.mail.telia.com> skrev
> Jeg har prøvet at sende flere gange, men det kommer ikke ud
> Hvad er der galt

Hvis det er indlæget med hele koden til din linkside så er den kommet 5
gange!
--
Venlig hilsen
Jakob Andersen

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 15:39

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 13-12-00 15:39

Erik Isager <erik.isager@haslev.mail.telia.com> wrote in message

> "Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> skrev i en meddelelse
> UNDSKYLD jeg må have fået fjernet fluebenet så jeg ikke hentede meddelser,
> så har jeg kun sendt og ikke forstået hvorfor jeg ikke kunne se dem selv

Jeg har ikke i flere dage kunnet læse mine nyhedsgrupper.
Jeg er ikke i tvivl om, at det er mig selv der ved en fejltagelse
har fået fjernet et eller andet flueben, men nu kan jeg altså
ikke finde det igen, så jeg kan "hakke af" de rigtige steder !!!

Er der en der vil fortælle mig helt nøjagtigt, HVOR jeg skal
lede og rette ...? Skær det venligst ud i pap på en pæn måde,
for lige i øjeblikket svinger den tilsyneladende ikke som den
skal ...

På forhånd tak

Ann Mette Heindorff

Fra : Jakob Andersen

Dato : 13-12-00 16:12

"Ann Mette Heindorff" <amsh@private.dk> wrote
> Jeg har ikke i flere dage kunnet læse mine nyhedsgrupper.

Både dig og Erik Isager ser ud til at bruge telia så mon ikke det er hos dem
fejlen ligger?

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på