iCal mobil alarm
Fra : David Blangstrup

Dato : 06-01-03 08:51

Jeg ved ikke, hvornår ændringen er sket, men hvis man før i tiden satte
iCal til at sende en email til ens mobil (Sonofon er gratis), dukkede
der en skide irriterende dialog op, der forhindrede det i at ske
automatisk, en advarsel. Nu kører det bare! iCal er blevet _virkelig_
brugbar for mig nu! Det var ikke altid man hørte de lydsvage ding eller
hvad man nu havde sat den til, og nu behøver man ikke engang være i
nærheden af computeren, ja, man behøver slet ikke at være hjemme! Sejt!

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : David Blangstrup

Dato : 06-01-03 09:04

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> [...]
> hvad man nu havde sat den til, og nu behøver man ikke engang være i
> nærheden af computeren, ja, man behøver slet ikke at være hjemme! Sejt!

Åh, ja, og har du sonofon, er din mobil email adresse:

ditnummer@note.sonofon.dk

De reklamerer ikke med det, netop fordi det er gratis.

Det skriver du bare ind i alarm i iCal, hvor der står send email to.
Voila!

Venlig hilsen
Polle fra Snave

Fra : Jonas Voss

Dato : 06-01-03 16:18

In dk.edb.mac, David Blangstrup wrote:

> [...]
> hvad man nu havde sat den til, og nu behøver man ikke engang være i
> nærheden af computeren, ja, man behøver slet ikke at være hjemme! Sejt!

Skideblæret, er prompte blevet implementeret på Frederiksberg, hvor
der var samme irritation over den tidligere opførsel med den
irriterende dialog.

The sooner you fall behind,
the more time you'll have to catch up. - Steven Wright

Fra : Jonas Voss

Dato : 06-01-03 17:11

In dk.edb.mac, Jonas Voss wrote:

> In dk.edb.mac, David Blangstrup wrote:

[snip iCals smarte notifikaionsting pr. mobilos]

> Skideblæret, er prompte blevet implementeret på Frederiksberg, hvor
> der var samme irritation over den tidligere opførsel med den
> irriterende dialog.

Æv, der var jeg lidt for hurtig. iCal kan kun sende mails pr.
Mail.app, og da jeg har fået den uvane at bruge GyazMail
<http://homepage.mac.com/gooichi/GyazMail/index.html> resulterer det i
at Mail.app startes for at afsende mailen.

Lidt ærgerligt, men trods alt blot en skønhedsfejl. Måske man kan få
den til at bruge GyazMail på en snild måde? Det må undersøges.

"Great things are afoot!"

Fra : David Blangstrup

Dato : 06-01-03 19:58

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> [...]
>
> Lidt ærgerligt, men trods alt blot en skønhedsfejl. Måske man kan få
> den til at bruge GyazMail på en snild måde? Det må undersøges.

Adr! Gyaz Mail? Det lyder som noget ulækkert fra... et eller andet sted.
;-D Hvorfor svigter du Mail.app? Fy! Ingen Steve Jobs keynote til dig i
år!