Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital billedprint...
Fra : Thomas

Dato : 06-01-03 01:37

Hej igen

Jeg har et par billed-filer på computeren jeg gerne vil have lavet
papir-billeder ud af.

Det drejer sig kun om en lille håndfuld 10x15 billeder... Og resultatet
må da gerne være nogenlunde anstændigt... Er der nogen der kender
et sted på nettet, hvor man kan uploade sine filer, og få billederne sendt
direkte ud til sin adresse pr. efterkrav ?

Jeg skrev for et par dage nogenlunde det samme indlæg. Og tak for
alle jeres svar... Der dukker dog et par nye spørgsmål op.

ITgrafen anbefalede www.struerfoto.dk
- Hvordan får man lavet billederne hos dem, når man ikke lige bor i
nærheden? Skal man bare maile filerne til dem, og skrive hvilke størrelser
de skal laves i?? Og sender de pr. efterkrav? Det står der intet om på
hjemmesiden...

Anders Madsen anbefalede www.fotolabo.net
Der står der hvordan man uploader og bestiller billeder... Men heller ikke
her står der noget om hvordan betalingen kan foregå... Nogen der ved det?

Det er ret vigtigt for mig at betalingen kan foregå pr. efterkrav, da jeg
ikke
har noget Visa- eller Dankort... Men det giver hverken Jubii eller
www.digitalfotoservice.dk mulighed for... Så de forslag kunne jeg ikke
rigtig bruge til noget...

Thomas Elbo Jensen
Stokbrogade 8 - 1.sal
9700 Brønderslev

Thomas.Elbo@Privat.dk

Fra : itgrafen

Dato : 06-01-03 06:39

> [...]
størrelser
> de skal laves i?? Og sender de pr. efterkrav? Det står der intet om på

Hej igen Thomas

hvis man vælger at bruge http://www.struerfoto.dk
til digital billededfremkaldelse i bedste kvalitet.
så tag telefonen og ring til dem, lav en aftale om
hvordan billederne skal sendes til og fra. 97 84 00 88
det er utroligt venlige menesker der står i butikken.

vh
dorthe
(jeg har ingen økonomisk interesse i sturerfoto)

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Holm

Dato : 06-01-03 07:05

> [...]
> et sted på nettet, hvor man kan uploade sine filer, og få billederne sendt
> direkte ud til sin adresse pr. efterkrav ?

Jeg tror du skal bruge Japanphoto. Der kan du bestille få billeder uden
startbegyr, og du betaler bare ved afhentning i butikken.
Kræver selvfølgelig er du har en sådan i nærheden.
Peter

Fra : Gizwiz

Dato : 06-01-03 07:31

Andre anbefalede http://www.fotolabo.net/ til mig, og det var jeg meget
tilfreds med, så den gives hermed vidre.

--Michael

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 06-01-03 08:15

"Gizwiz" <junk@gizwiz.dk> skrev i en meddelelse
> Andre anbefalede http://www.fotolabo.net/ til mig, og det var jeg meget
> tilfreds med, så den gives hermed vidre.
>
> --Michael

Ja og de sender blot et indbetalingskort med, så nemmere kan det da ikke
være hvis man ikke vil betale online.

--
Mvh Kirsten Lehd
www.fotolehd.dk