ang. sangen "Punjabi MC - Mundian To Bach ~
Fra : Kasper Pedersen

Dato : 06-01-03 01:27

Hej NG

Efter at have hørt denne sang (Punjabi MC - Mundian to bach ke", synes jeg
med det samme at jeg bestemt har hørt den før. Efter at have lyttet lidt
igennem er jeg kommet frem til at det nærmest er et rip-off af temaet til
"Knight Rider". Specielt det der lyder som omkvædet i sangen, synes jeg
ligger ekstremt tæt op ad "knigt rider" temaet.

Er der andre der måske også kan høre det?
Eller er det bare mig der i de sene nattetimer er blevet for træt?

Mvh.

en søvnig Kasper

Fra : Steam80

Dato : 06-01-03 01:39

Hejsa...

Hmm... jeg synes nu at det der "strenge" instrument der kører fra start til
slut der lyder ligesom temaet fra KR. ikke så meget sangen.... :)

Mvh.

Søren

Fra : Jacob

Dato : 06-01-03 01:47

> [...]
>
> Er der andre der måske også kan høre det?
> Eller er det bare mig der i de sene nattetimer er blevet for træt?

Du har ret, MEN...

Faktisk er det mere et ripoff af Busta Rhymes' "Fire it up", der så er et
ripoff af Knight Rider-temaet. :)

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 06-01-03 08:10

> Du har ret, MEN...
>
> Faktisk er det mere et ripoff af Busta Rhymes' "Fire it up", der så er et
> ripoff af Knight Rider-temaet. :)

....og Timbaland og Magoo lavede den også- så vidt jeg husker før Busta
Rhymes.

-Mads.
_____
www.madshougaard.dk - graphic design