Politiken: Det multiseksuelle kaos
Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 06-01-03 00:59

Hejsa gruppe,

Jeg faldt over denne artikel på Politikens hjemmeside, som jeg fandt overmåde
interessant, i sær i lyset af den debat, der ofte her føres, om forskellige
seksuelle minoriteter, accepterede og udstødte.

<http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=250024>

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Så er det nok din forpulede lille selvtægtsmus!!!
Jeg har fanme aldrig kunnet lide dig!!!"

Fra : PerX ...

Dato : 06-01-03 12:55

In article <r4hh1vsof3mtm38j5pkdhj77b5jhp5jd1g@4ax.com>,
pinnerup@*dettebørfjernes*privat.dk says...

> Jeg faldt over denne artikel på Politikens hjemmeside,
>
> <http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=250024>

"Hvis man ikke kan undvære familie og børn, så må man 'trade off' og lade
sexlivet træde i baggrunden."

Hm... så sexlivet er slut når man får børn. Der kan man bare se.

Fra : Tomas O.

Dato : 06-01-03 16:05

PerX ... <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in

> [...]
> lade sexlivet træde i baggrunden."
>
> Hm... så sexlivet er slut når man får børn. Der kan man bare se.

For nogen er det.. desværre.. eller i mange tilfælde meget ssvært at starte
op igen..

Der er en hel del mænd der for eksempel ikke kan få sig selv til at have
sex med konen mens hun er gravid.. det er nok ikke det bedste udgangspunkt
for at 'starte' det op igen efter graviditeten..

Så er der en del kvinder der ikke rigtig har lyst i et stykke tid efter
fødslen.. går der FOR lang tid kan det også i dette tilfælde være meget
svart at få gang i det igen.

Tomas

Fra : PerX ...

Dato : 06-01-03 19:32

In article <Xns92FBA41738E9CIMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> [...]
> sex med konen mens hun er gravid.. det er nok ikke det bedste udgangspunkt
> for at 'starte' det op igen efter graviditeten..

Fordi de syntes hun bliver tyk eller fordi det minded dem om et barn var
på vej (det lyder som mange 'bliver nødt til' at få en barn for at holde
på konen/kæresten)

Fra : Tomas O.

Dato : 06-01-03 20:04

> [...]
>
> Fordi de syntes hun bliver tyk eller fordi det minded dem om et barn
> var på vej (det lyder som mange 'bliver nødt til' at få en barn for at

Jeg tror ikke det har nogte med tykkelsen at gøre. snarere noget emd at nu
er kvinden pludselig mor til deres barn og man kan da ikke blive liderlig
af (en) mor.. det er jo noget grisefy fordi hun nu er en pæn og ophøjet
skikkelse og som gravid jo en slags uskyldig.. sjovt nok for hun blev jo
gravid ved at lave grisefy

Luder og madonnakomplekset..

Tomas

Fra : Nicolai

Dato : 06-01-03 20:36

Jeg har også hørt nogen forklare at de ikke synes det første sønneke
skal se af dem er pikken

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-01-03 23:44

Nicolai wrote:

> Jeg har også hørt nogen forklare at de ikke synes det første sønneke
> skal se af dem er pikken

Hæ hæ men jeg mener nu man har lukkede øjne i heler fortser stadiet ???
Mv
Bo M Mogensen

Fra : Henning

Dato : 07-01-03 07:36

Tomas O. wrote:
> [...]
> en pæn og ophøjet skikkelse og som gravid jo en slags uskyldig..
> sjovt nok for hun blev jo gravid ved at lave grisefy

Jeg aner ikke hvorfor nogle mænd ikke kan klare at have sex
med deres gravide partnere, selv er jeg vild med gravide kvinder.
Begge mine koner, fik øget lyst under deres graviditeter, det var
saft-suse-mig pragtfuldt, de sidste samlejer foregik lige inden
vi tog på hospitalet, ( Det fremmede åbenbart veerne)

MVH
Henning

Fra : Arne Jensen

Dato : 10-01-03 14:45

On Tue, 7 Jan 2003 07:36:04 +0100, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>saft-suse-mig pragtfuldt, de sidste samlejer foregik lige inden
>vi tog på hospitalet, ( Det fremmede åbenbart veerne)

Jeg kan kun være enig.
Min til tider ikke så lystne kone var eddermaneme ikke kedelig mens
hun var gravid.. Hold da kæft mand...
Hun var stor, rund, dejlig og ikke mindst smæk liderlig HELE TIDEN:)))
Mænd der ikke vil have sex med deres gravide kone er mig en gåde!

Møffe

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-01-03 23:51

Rasmus Underbjerg Pinnerup wrote:
> [...]
> overmåde interessant, i sær i lyset af den debat, der ofte her føres,
> om forskellige seksuelle minoriteter, accepterede og udstødte.

det er faktisk en skide go artikel , et langt stykke hænd af vejen ... om
end jeg mener hans kilde til græsk storhedes tid og andre hisatroieske
oveleveringer
er at gøre regning uden vært da man reelt ikke kan vide om det nu forhold
sig sådan eller det er litterært polemik.

Mht syamme børn der sluger sæd fra ældre kriger det lyder sandsyneligt jeg
kan ikke af artiklen se om det er på papa newginea ( ved ikke hvordan det
staves ) men det er i østen - men der ligger noget i sydamerika der heder
det samme.... men den i østen er sikker ok der æder faktisk stadigt derres
offer og jeg mener også at nogen stammer angiveligt æder hjertet eller
øjenne på en anden slagen kriger for at få hans kraft.

men primært er det om den seksuelle liberalisering der i det store hele både
til min og tekstforfaterens ointering er af det gode .. om end trygheden nok
er sat over styr - som man angiveligt har fundet den i kærne famillien ...
der sgu sikkert så kan have tilsvarene mange lig i lasten.

menjeg synes det væsentligtste pointe går tabt - at vi lever i en tid hvor
stort set alt er muligt - men den frihed der ligger i det - hvis den skal
være meningsfuld og ikke af det onde så kræver det også at man tager ansvar
for sine valg thi der er ikke nogen dogmer at kaste det over på.

Mv
Bo M Mogensen