Drivere til ipx/spx
Fra : Anet

Dato : 05-01-03 22:36

jeg har to maskiner. Den ene kører me og der har jeg fået oprettet en
protokol til at komunikere med den anden maskine. Men den anden maskine
kører xp og den beder om nogle drivert for at kunne lave den protokol. hvor
i hulen,,,,,jeg har ledt og ledt kan jeg finde de drivere????

--
Hilsen
Annette

Fra : -= bgn =-

Dato : 06-01-03 09:41

Højreklik på "Netværkssteder" på skrivebordet og vælg "Egenskaber".
Højreklik på din LAN-forbindelse og vælg "Egenskaber". Klik på "Installer".
Vælg "Protokol" og klik på "Tilføj". Her finder du protokollen NWLINK
IPX/SPX. Installer den.

Bo

Fra : Anet

Dato : 06-01-03 12:19

ja så langt er jeg også nået men så er det lige at den siger at der ikke
findes drivere til det ???? hvad gør jeg så? Hvor finder jeg så de drivere
som den skal bruge?

--
Hilsen
Annette

Fra : Martin Christensen

Dato : 07-01-03 07:30

Mon ike du får fleree svar i dk.edb.system.ms-windows...

--
Venlig hilsen
Martin Christensen

(Fjern "-nospam1")

Fra : Anet

Dato : 07-01-03 08:48

prøver jeg

--
Hilsen
Annette

Fra : P Nissen

Dato : 07-01-03 08:57

On Tue, 7 Jan 2003 07:30:13 +0100, "Martin Christensen"
<martinrc@tjekket-nospam1.dk> wrote:

>Mon ike du får fleree svar i dk.edb.system.ms-windows...

Eller i dk.edb.netværk
Det er jo et spørgsmål om net drivere/protokoller

mvh PN

Fra : Holger Danske

Dato : 07-01-03 08:59

P Nissen wrote:

> Eller i dk.edb.netværk
> Det er jo et spørgsmål om net drivere/protokoller

Som alle ligger på Windoze inst. cd'en, så jeg ville også sige

H.D.
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --