drivere til protokol til xp
Fra : Anet

Dato : 05-01-03 22:37

jeg har to maskiner. Den ene kører me og der har jeg fået oprettet en
protokol til at komunikere med den anden maskine. Men den anden maskine
kører xp og den beder om nogle drivert for at kunne lave den protokol. hvor
i hulen,,,,,jeg har ledt og ledt kan jeg finde de drivere????

--
Hilsen
Annette

Fra : Jens

Dato : 07-01-03 14:54

"Anet" <anet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
hvor
> i hulen,,,,,jeg har ledt og ledt kan jeg finde de drivere????

Er det :

Netværsteders egneskaber /lanfobindelse egenskaber-installer.

Du mangler ?
Hvis det er ipx skal du så vælge : protokol

Mvh Jens

Fra : Anet

Dato : 08-01-03 10:59

ja, så vælger jeg protokol og så er det at maskinen ikke kan finde det som
den skal finde og beder om jeg måske har det på cd. jeg har så puttet
windows cden i men ved ikke hvad det jo er for et navn jeg skal lede efter
på den ????

--
Hilsen
Annette

Fra : Jens

Dato : 08-01-03 11:14

"Anet" <anet@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den skal finde og beder om jeg måske har det på cd. jeg har så puttet
> windows cden i men ved ikke hvad det jo er for et navn jeg skal lede efter

Nåe, så er den ikke overført ved installation, er det en xp home?.
men hvorfor bruge en anden protokol ?
tcp/ip er da udmærket til netværk.

Du har to pcèr, hvordan kommer de på nettet ?

mvh Jens Ps: brug min mail hvis du har lyst