MP3 i SPV
Fra : Prestij

Dato : 05-01-03 22:25

Jeg har gemt et par musikfiler i mit sd kort, kortet er på 128MB.

Filerne er lagt ind som WMA i 96kbs & MP3 i 128kbs.

Engang imellem kommer der et form for ur frem i midten af skærmen som kører
rundt. Med alle mulige farver.

Og lige når det sker begynder den at hakke i musikken.
Og det er ligemeget om det er WMA filer eller MP3 filer.

Er den sat til at opdatere et eller andet automatisk eller kan den bare ikke
afspille fileren ordentligt??

Det er ikke det samme sted i musikken den hakker...så det er ihvertfald ikke
filen der er noget galt med.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 05-01-03 22:35

"Prestij" <prestij@ishoejby.dk> wrote

> [...]
>
> Filerne er lagt ind som WMA i 96kbs & MP3 i 128kbs.
>
> Engang imellem kommer der et form for ur frem i midten af skærmen som

Det er et 'timeglas' som indikerer at systemet arbejder....en slags
pause-signal.
Der er sandsynligvis ikke nok resourcer, til at eksekvere de opgaver den
skal udføre.

--
Mvh Henrik.

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 05-01-03 23:01

"Prestij" <prestij@ishoejby.dk> wrote in message
> [...]
> Og det er ligemeget om det er WMA filer eller MP3 filer.
>
> Er den sat til at opdatere et eller andet automatisk eller kan den bare

Jeg får det samme problem nogle gange når jeg får en S/MMS mens MediaPlayer
kører. Ellers har du sat din SPV til at sende/modtage email hver x
minutter/timer? Hvor mange programmer har du installeret, og hvor? Som
Henrik siger (news:3e18a566$0$47409$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk), at
musikken hakker kunne måske være tegn på at MediaPlayer er ved at løb tør
for buffer-plads i System hukommelsen. Hvis du har programmer installeret på
selve telefonen skal du afinstallere dem og så geninstallere dem på
SD-kortet i stedet for.

--
Chris
: )

Fra : Prestij

Dato : 05-01-03 23:14

Hvor kan jeg se om den er sat til automatisk email hentning??

I remove programs er der 3 programmer og de ER installeret på storage
card'et. Findes der andre steder i menuen??

Please........ hjælp

Fra : Prestij

Dato : 05-01-03 23:19

Fandt lige ud af noget andet.....når jeg bare tænder for telefonen og rører
den overhovedet ikke går skærmen helt i blank (det er fint nok...tror jeg).
Og når jeg aktivere telefonen igen kommer timeglasset frem og kører 2-3
omgange. Og det gør den næsten hver gang.

Som tidlig nævnt også mens den afspiller musik både via højttaleren eller
med de høretelefoner som fulgte med.

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 05-01-03 23:24

> [...]
> Og når jeg aktivere telefonen igen kommer timeglasset frem og kører 2-3
> omgange. Og det gør den næsten hver gang.

Det er screensaveren. Slå den fra i Settings -> Power management -> Screen
Saver Mode - [none]

Du kan som følge af dette slvflg. regne med et kortere tid pr. opladning
:-/

HTH

--
Chris
: )

Fra : Prestij

Dato : 05-01-03 23:32

Har den virkelig meget at sige når jeg bare hører mp3 filer og slet ikke
rører den??

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 06-01-03 00:09

"Prestij" <prestij@ishoejby.dk> wrote

> Har den virkelig meget at sige når jeg bare hører mp3 filer og slet ikke
> rører den??

Næ...den burde den ikke have.

Har du taste-lyde slået fra eller til ?
Nogle oplever betydelig forbedring i systemets performance, ved at slå
taste-lydene fra.

--
Mvh Henrik.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 07-01-03 05:38

On Sun, 5 Jan 2003 23:31:52 +0100, Prestij wrote:

> Har den virkelig meget at sige når jeg bare hører mp3 filer og slet ikke
> rører den??

Der er noget galt med dine instillinger eller din hardware i din SPV, hvis
du ikke kan afspille mp3 sange uden at spv'en knokler og din mp3 hakker.
Jeg har 55 mp3 sange i min SPV på mit 256MB SD kort - og alt kører perfekt
!

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph