DFE538TX Fast Ethernet som Lankort?
Fra : Olsen

Dato : 05-01-03 21:00

Jeg reparerer p.t. en Dell-computer med ovenstående netkort. Kan jeg bruge
det som Lankort og således koble computeren op til ADSL?

--
Hilsen fra Olsen

snipNOSPAM@post8.tele.dk

Fra : Lars Hjortø

Dato : 05-01-03 21:04

"Olsen" <snipNOSPAM@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg reparerer p.t. en Dell-computer med ovenstående netkort. Kan jeg bruge
> det som Lankort og således koble computeren op til ADSL?

> [...]
Jeps, det har jeg gjort.

---

Fra : Mads Bahrt

Dato : 05-01-03 21:14

Olsen wrote:
> Jeg reparerer p.t. en Dell-computer med ovenstående netkort. Kan jeg bruge
> det som Lankort og således koble computeren op til ADSL?

> [...]
Hvad mener du med ovenstående?
Det virker som om du mener der skulle være en forskel på et "netkort" og
et "Lankort". Jeg kan ikke se andet end at der skulle være tale om to
ord for den sammen ting.
Så vidt jeg kan se burde du sagtens kunne bruge nævnte kort, så fremt at
det virker og at du får leveret dit ADSL med et ethernet-interface
(altså ikke med ATM eller USB).

MVH
Mads