For meget vcore på et A7V333
Fra : Peter Anskjær

Dato : 05-01-03 21:01

Hej NG
Jeg har et Asus A7V333, dette giver for meget volt på coren, sådan ca.
0,04 volt for meget, det synes jeg er irreterende for man kan ikke
stille vcore lavere end 1,75 V (= 1,79 V irl), jeg vil gerne give min
cpu 1,75 V og ikke 1,79 V, hvordan kan jeg gøre dette?

Mvh
Peter

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-01-03 21:31

"Peter Anskjær" <anskjaer@(remove)omk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stille vcore lavere end 1,75 V (= 1,79 V irl), jeg vil gerne give min
> cpu 1,75 V og ikke 1,79 V, hvordan kan jeg gøre dette?

Det må du nok lærer at leve med. Min bio siger også 1,79 V men ASUS probe
siger 1,76 V. Så....
(mobo: Asus A7V333 raid)

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Peter Anskjær

Dato : 05-01-03 21:44

On Sun, 5 Jan 2003 21:31:25 +0100, "Michael Lund Sørensen"
<hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote:

>"Peter Anskjær" <anskjaer@(remove)omk.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Det må du nok lærer at leve med. Min bio siger også 1,79 V men ASUS probe
>siger 1,76 V. Så....
>(mobo: Asus A7V333 raid)
Samme mobo. Jeg synes at både Asus Probe, MBM og bios siger 1,79 V,
det må være bevidst fra Asus side, de kan jo godt lide at give lidt
ekstra volt og lidt ekstra fsb. Jeg synes bare, at det er meget
ærgeligt, at man ikke kan give færre volt end standard for cpu.

Mvh
Peter

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-01-03 23:18

> [...]
> ekstra volt og lidt ekstra fsb. Jeg synes bare, at det er meget
> ærgeligt, at man ikke kan give færre volt end standard for cpu.

Vi er meget enige.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk