Skærme
Fijala 3554
LG F700P !!!?
Fra : Andrew

Dato : 05-01-03 19:28

Hej

Er jeg stadig den eneste der har en LG F700P skærm herinde???

Mvh Anders

Fra : TS

Dato : 06-01-03 17:40

Hejsa.

Jeg har en 900P.
Har du nogen spørgsmål da?

/TS

Fra : Andrew

Dato : 06-01-03 20:02

Hej

Min LG Flatron F700P summer en del. Jeg fik den derfor byttet om med en ny
og den summede ligeså meget som den første, så jeg gik ud fra at det bare
var noget denne skærm gjorde. Så ville jeg høre andre der havde en F700P om
deres også summede.

Mvh Anders

Fra : TS

Dato : 07-01-03 12:30

Hej.

Nu er det godt nok en 900p jeg har, men forskellen burde være minimal.
Jeg kan kun høre den summe en lille smule, hvis jeg lægger øret helt hen til
gitteret på skræmen.
Jeg er utroligt tilfreds med min skærm som har et kanonflot billede. Og så
er den uden trinitron stregerne og har en USB hub indbygget. Derudover har
den jo et flot design.

Fra : Andrew

Dato : 07-01-03 15:34

> [...]
> er den uden trinitron stregerne og har en USB hub indbygget. Derudover har

ENIG, det er en fed skærm!