ang. søde beskeder
Fra : Kim bidstrup

Dato : 05-01-03 19:13

hej alle. jeg vil håbe i vil hjælpe mig lidt selv om det måske koster fra 25
øre til 1 kr. jeg kunne nemli godt tænke mig nogle søde billede beskeder
eller alm. beskeder. håber i ved hvad for nået jeg mener. mit mobil nr. er
51292693

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 05-01-03 19:17

HE!

HOHOHOHO! HAHAHAAAAHHAHAHAHA!

Jeg mener kan man andet?
Lasse

Fra : MaRk

Dato : 05-01-03 21:11

Hvorfor? Skal du vise nogen du har venner dig kan lide dig??

Fra : Michael Jensen

Dato : 05-01-03 22:26

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> Hvorfor? Skal du vise nogen du har venner dig kan lide dig??

Og den skal vi lige have en gang til, kom :)

Fra : MaRk

Dato : 06-01-03 15:09

"Michael Jensen" <michael@FJERNDETTEfreezz.dk> skrev i en meddelelse
> "MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> >

> Og den skal vi lige have en gang til, kom :)

Woooouups, der skulle have stået sådan:

Hvorfor? Skal du vise nogen du har venner, som kan lide dig??

Fra : xMS.dk

Dato : 05-01-03 23:13

du kan da selv hente nogen på http://www.xms.dk/sms.asp. ... der er alt hvad
du behøver ....

--
/jens christian smørum
http://www.xms.dk - danmarks mobilportal...

Fra : Jens B

Dato : 06-01-03 23:10

Helt ærligt ! Tror du ikke at Kim her opgiver et mobil nr på en evt ex.

Jens B.

Fra : Ian

Dato : 07-01-03 06:32

"Jens B" <buro@mail.dk> wrote in message
> Helt ærligt ! Tror du ikke at Kim her opgiver et mobil nr på en evt ex.

det var også min første tanke, men iflg DeGuleSider tilhører nummeret nu ham
selv...

Mvh Ian

Fra : Kim bidstrup

Dato : 11-01-03 22:03

ja i havde vel ikke regnet med at jeg havde givet nummeret på en ex-kæreste.
det er sgu mit nummer

Ian <ian@it.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:avdok9$ah1$1@sunsite.dk...