Telefon uden gøgl
Fra : Ukendt

Dato : 05-01-03 19:07

Jeg leder efter en telefon uden gøgl, såsom polyfoniske ringetoner,
spil og andre ligegyldigheder. Den skal være i god kvalitet og have en
god lyd (min fars Alcatel telefon har, efter min mening, langt bedre
lyd end mange af de "dyrere" telefoner). Og så skal den være billig.
Hvilken telefon leder jeg efter og hvor kan den købes?

Mvh
Jean-Pierre

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-03 19:12

On Sun, 05 Jan 2003 19:07:22 +0100, Jean-Pierre <> wrote:

>Jeg leder efter en telefon uden gøgl

Der må gerne være gøgl, det er bare ikke en nødvendighed!

Mvh
Jean-Pierre

Fra : Hans Paulin

Dato : 05-01-03 20:21

Jean-Pierre wrote:
> Hvilken telefon leder jeg efter og hvor kan den købes?

....har lige købt endnu en Alkatel one touch hos Fotoworld i Sønderborg
for 189,- kr - lydkvaliteten er en anelse bedre end Nokia 8210 i følge
Tænk og test i sin tid - og den blir ladet op på en times tid og kan
osse nøjes med 3 AAA batterier, hvis det kniber...
Hans