Nogen som kan tilbyde denne mis et hjem
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 05-01-03 18:26

Hej

Er idag blevet kontaktet af nogen af vores killingekøbere som i sin tid
købte 2 dejlige hun killinger fra os, de syntes nu at den ene pige er meget
livlig, vil være med til alt, og er slem til at kradse i tapetet samt andre
uvorne ting som killinger jo gør.

Kom med flere råd til dem, men de havde besluttet de ville af med hende, så
tænkte om nogen måske kendte nogen der stod og manglede en dejlig Norsk
Skovkatte pige, hun er fra 3/8-02, så meget ung endnu, hun er
sortblochedtabby/hvid, billeder fra hendes killingetid ved os og billeder af
forældre, samt deres stamtavler kan ses på www.sitecenter.dk/sacalas hun er
under killinger tilsalg.

Vi ville gerne have taget hende ind selv, men med 11 katte nu, kuld og
killling på vej, ville vores hjem kun være en midter station og jeg ønsker
ikke hun skal kastes fra det ene hjem til det andet.Men at hun kommertil et
dejligt blivende hjem.

hendes nuværende ejere kan kontaktes på 86963031

MVH
Gitte

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-01-03 18:46

Gitte S. Eriksen wrote:
> [...]
> hun er sortblochedtabby/hvid, billeder fra hendes killingetid ved os
> og billeder af forældre, samt deres stamtavler kan ses på

det ville nok være lidt nemmere hvis du fortalte hvem af dem det er ;) ikke
at de ikke er yndige alle sammen ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : René

Dato : 05-01-03 18:59

> det ville nok være lidt nemmere hvis du fortalte hvem af dem det er ;)
ikke
> at de ikke er yndige alle sammen ;)
> --
Der er da kun en?

MVH René

Cassiopaia...ik?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-01-03 19:46

René wrote:
> Der er da kun en?
>
> MVH René
>
> Cassiopaia...ik?

jo, sorry*G* jeg studsede bare over at der ikke var skrevet navn på den
lille yndige dame, just in case, man nu ikke lige kunne gennemskue farven og
sådan*G*

men tak fordi du gjorde mig opmærksom på at det bare va rmig der var
blind*GG*

Fra : René

Dato : 05-01-03 18:59

http://www.sitecenter.dk/sacalas/killingertilsalg/

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 05-01-03 19:29

Tak for du satte et direkte link ind René, jo det er Cassiopaia *S*

MVH
Gitte

Fra : Bente Jepsen

Dato : 05-01-03 19:55

Det var da synd, både for Cassiopeia og hendes søster, at de nu skal
skilles. Hun ser aldeles kær ud, og er de fleste killinger ikke lidt
uopdragne ?

Hilsen
Bente

Fra : Trine A.

Dato : 05-01-03 20:19

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e187f7f$0$1771$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Det var da synd, både for Cassiopeia og hendes søster, at de nu skal
> skilles. Hun ser aldeles kær ud, og er de fleste killinger ikke lidt
> [...]

Ja, jeg ville da mene at hvis der findes nogen mere uopdragen end vores
Bastian, så er det et mirakel....eller øøhh hvad man nu skal kalde
det....
Han er også fra starten af August, så han er på alder med Cassiopeia...og
ved gud han gør ALT det han ikke må....han graver i planter, laver konfetti
af både køkkenrulle og wc papir, går på køkkenbordet (hvilket ikke er
tilladt herhjemme), kører formel 1 ræs kl 2-4 om natten, leger med
persiennerne...og sådan kunne jeg blive ved, men som vi er blevet enige om
herhjemme, så er han så kær, at man ikke kan blive sur på ham, højst lidt
træt i konsekvent organet *gg*

Håber lille frække Cassiopeia får et godt blivende hjem....

Knus fra Bastians mooooar

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 05-01-03 20:35

Hej

Ja som jeg forklarede dem så var killinger jo altså mere livlige *SS* end
vores store tykke han mis, men Delight som de købte samtid med, er lige som
sin mor , en stille pige og det forventede de også at Cassiopaia var, selv
om vi havde forklaret inden købet at de var meget forskellige, så håber hun
får sig et godt hjem.

MVH
Gitte

Fra : Pernille Scharff

Dato : 06-01-03 11:02

Hej Gitte,

*SUK* jeg bliver så ked af det hver gang jeg hører den slags historier. Hvad
forventer man, når man køber en killing?? At den bare er "færdig" og
velopdragen? Det kræver jo noget arbejde at opdrage en kat...og så er det
altså synd for katten, at den skal omplaceres, fordi køber ikke har sat sig
ind i hvad det kræver at have en aktiv kattekilling...

Bedre bliver det jo ikke af at jeg selv har en omplaceringskat, nemlig
Choko, der alligevel har brugt temmelig lang tid på at "blive sig selv"
efter at hun i sit første hjem blev skældt meget ud. Og Polgara er og har
altid været en "udfordring" for den tålmodige katteejer. Hun er altid
overalt og allevegne - hun laver egentlig ikke så mange ulykker, men hun
planlægger dem konstant, og så svarer hun igen, når hun bliver skældt
ud....lille bisse...Og hendes energiniveau er mildest talt temmelig højt -
hvis ikke nogen af de andre gider lege, så hænger hun efter mig hele tiden
og råber op om at jeg skal finde noget legetøj og lege med hende.

Jeg håber for Cassiopaia, at hun finder en ny god familie, der forstår hende

/Pernille