Soltek SL-75 KAV
Fra : fjellerup

Dato : 05-01-03 18:13

Har lige instaleret bundkortet med AMD Duron 1300 Mhz, men det vil ikke
boote.
BEEP kode: kan ikke genere videosignal ( AWARD bios)
Grafikkort S3 Savage 4 kører AGP2 & AGP4 ( har testet det virker )
Hvad er der galt?

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 06-01-03 02:09

fjellerup wrote:
> [...]
> BEEP kode: kan ikke genere videosignal ( AWARD bios)
> Grafikkort S3 Savage 4 kører AGP2 & AGP4 ( har testet det virker )

Måske sidder det ikke helt i bund i AGP-slottet?
På nogle bundkort skal der trykkes lidt ekstra for at det går i bund.

Fra : Devast8or

Dato : 06-01-03 23:23

Prøv at trykke reset et par sekunder efter at bip-koden er kommet, og se om
det så virker. Det skal jeg nogle gange på min maskine (ABIT KT7A-RAID og
Asus v7700).

Devast8or