Virtua Tennis
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-01-03 18:03

Hejsa,

jeg prøver at finde et sted at downloade patchen fra version
1.0 til version 1.1 (ikke version 1.2).
Hvor finder man den?
Jeg kan kun finde italienske via google.

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adress for direct mail.

Fra : Rasmus

Dato : 05-01-03 22:57

Det er et dårligt spil

Fra : JH

Dato : 06-01-03 09:58

Rasmus wrote:

> Det er et dårligt spil

Hvorfor spilder du folks tid med ubrugelige og ligegyldige svar?

JH

Fra : Rasmus

Dato : 07-01-03 03:35

On Mon, 6 Jan 2003 09:58:07 +0100, "JH" <jyhj@bigfoot.com> wrote:

>Hvorfor spilder du folks tid med ubrugelige og ligegyldige svar?

Det er ikke ubrugeligt. Så kan andre lade være med at begå den fejl at
købe spillet.

Fra : JH

Dato : 07-01-03 10:38

Rasmus wrote:

> Det er ikke ubrugeligt. Så kan andre lade være med at begå den fejl at
> købe spillet.

Når manden spørger efter en patch, er det sikkert fordi han kan lide
spillet.
Smag og behag er som bekendt forskellig.
Envidere giver du heller ingen begrundelse for, hvorfor du synes spillet er
dårligt.
Derfor er dit svar ubrugeligt og spild af andres tid.

JH

Fra : Rasmus

Dato : 08-01-03 01:21

On Tue, 7 Jan 2003 10:37:50 +0100, "JH" <jyhj@bigfoot.com> wrote:

> [...]
>dårligt.
>Derfor er dit svar ubrugeligt og spild af andres tid.

Nix, Det er en oplysning om at jeg ikke kan lide spillet og at andre
skal vide at jeg finder det forfærdeligt. Jeg kan oplyse om at spillet
generelt også fik skodanmeldelser.
Derfor avoid the game.

Fra : JH

Dato : 08-01-03 11:47

Rasmus wrote:

> Nix, Det er en oplysning om at jeg ikke kan lide spillet og at andre
> skal vide at jeg finder det forfærdeligt. Jeg kan oplyse om at spillet
> generelt også fik skodanmeldelser.
> Derfor avoid the game.

Nu spurgte manden efter en patch
- ikke om andres mening om spillet.
Og igen - **hvorfor** vil du ikke give nogle
begrundelser for, at du synes du spillet er dårligt?
Udsagn uden begrundelser er *nul* værd.
Og hvor er dine links til de dårlige anmeldelser?

JH

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 07-01-03 20:07

Rasmus wrote:

> Det er ikke ubrugeligt. Så kan andre lade være med at begå den fejl at
> købe spillet.

For hvis du har en holdning deler alle andre den automatisk?

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-01-03 10:38

Rasmus wrote:
> Det er et dårligt spil

Fedt nok, tak, så smider jeg da bare spillet ud!

/Mikael
- Der prøver at give svar, som folk kan bruge til noget.

Fra : JH

Dato : 06-01-03 09:57

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> Hejsa,
>
> jeg prøver at finde et sted at downloade patchen fra version
> 1.0 til version 1.1 (ikke version 1.2).
> Hvor finder man den?
> Jeg kan kun finde italienske via google.

Den er her: http://www.patches-scrolls.de/

JH

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-01-03 10:38