Hvis ikke jeg husker helt forkert så......~
Fra : - A

Dato : 05-01-03 17:31

Jeg undrer mig en smule over nyheden for, hvis ikke jeg husker helt
forkert så styrtede et fly til jorden med hovedparten af Lynyrd
Skynyrds line-up.

Og ser jeg lige at de skal gi´ 3 dobbeltkoncerter i England og Irland
sidst i Juni sammen med Deep Purple.

Hvor stor en del af den originale L.S besætning overlevede egentlig
det der flystyrt?

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 05-01-03 17:55

"- A" <no@way.net> wrote in message
> Hvor stor en del af den originale L.S besætning overlevede egentlig
> det der flystyrt?

Allmusic.com er din ven:

"Lynyrd Skynyrd released its sixth album, Street Survivors, on October 17,
1977. Three days later, a privately chartered plane carrying the band
between shows in Greenville, SC, and Baton Rouge, LA, crashed outside of
Gillsburg, MS. Ronnie VanZant, Steve Gaines, and his sister Cassie, one of
the group's backing vocalists, died in the crash; the remaining members were
injured."

Der står en del mere om bandet på hjemmesiden, også om reunion m.v.

/Nikolaj

Fra : Lars Rindsig

Dato : 05-01-03 18:52

Nikolaj Borg wrote:

> Allmusic.com er din ven:

Njah, hvis man tager den med et gran salt. Man oplever af og til, at der
er ting, der står i basen, der er helt hen i vejret. Et - ganske vist
mindre slemt - eksempel er
<http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=12:49:30|PM&sql=Aegjw7i52g7or>
Ganske vist kunne en tre kvarter lang udgave af Mamma Mia på et
femdobbelt bokssæt være ganske interessant - men pointen er, at der er
flere eksempler i den dur, og derfor er det ikke altid, man helt kan
regne med amg.

Lars

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 05-01-03 21:43

"Lars Rindsig" <spam@bounce.bounce.bounce> wrote in message

> Njah, hvis man tager den med et gran salt.

Der er vist aldrig nogen, som har sagt, at venner skal være ufejlbarlige

/Nikolaj

Fra : - A

Dato : 05-01-03 23:17

On Sun, 5 Jan 2003 17:54:52 +0100, "Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk>
wrote:

>"- A" <no@way.net> wrote in message
>
>Allmusic.com er din ven:

Den kender jeg godt - det var nu også mest af dovenskab jeg ikke søgte
info om L.S tidligere i dag.

Egentlig er det ret pudsigt som de gamle superbands rører på sig igen.
Jethro Tull og Uriah Heep som er klar til Sweden Rock for nu bare at
nævne et par stykker.

Jeg har også hørt en lille fugl synge om et kommende album med The
Who.

Så mangler der kun Supertramp og Styx.

Nu er der nok et par stykker der har lidt at tilføje til den
ovenstående linie, så kom endelig med det

--
"Hot shock waves charge the air...all heads are banging...fists
pumping