kodeord på allerførste side?
Fra : slet 6G5X2

Dato : 05-01-03 15:52

hej

jeg skal lave en hjemmeside, hvor man ikke må komme længere end til
forsiden før man har tastet en kode, hvordan laver man sådan noget?

mvh

svak

Fra : Kurt Lund

Dato : 05-01-03 16:12

slet 6G5X2 skrev:

> jeg skal lave en hjemmeside, hvor man ikke må komme længere end til
> forsiden før man har tastet en kode, hvordan laver man sådan noget?

Et ofte stillet spørgsmål, som du kan få svar på i gruppens OSS. Den
findes på usenet.dk.

--
Kurt Lund
- der ikke længere ser indlæg afsendt fra kandu.dk

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 06-01-03 18:25

Destiny is not a matter of chance it is a matter of choice

Hvorfor ikke kandu.dk?

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-

http://www.cmnielsen.dk ICQ: 25308942

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 06-01-03 19:40

REMOVE wrote:

> Hvorfor ikke kandu.dk?

Kandu.dk-indlæg er de mest irriterende indlæg der findes. De er anonyme og
folk fatter bare ikke hvordan man opfører sig på usenet, herunder netikette
og citatteknik.

Man bør altid fremstå ved navn, så tages man _meget_ mere seriøst og lærer
man at quote rigtigt, så er man kommet langt.

--
Martin L. Johansen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-01-03 00:18

"slet 6G5X2" <vari@6G5X2mail.dk> skrev i en meddelelse
> jeg skal lave en hjemmeside, hvor man ikke må komme længere end til
> forsiden før man har tastet en kode, hvordan laver man sådan noget?

Klik ind på www.ginndrskov.dk => Tips og tricks => Password

Med venlig hilsen

Erik Ginnerskov
erik@ginnerskov.dk