MS Windows
briani 27239
Win2000 virker ikke mere.
Fra : Holten

Dato : 05-01-03 15:14

I går da jeg kom, til min tændte computer, havde norton antivirus et billede
fremme med at , den havde funder en virus. Den trojanske Hest.

Nu i dag kan min pc slet ikke starte op, den starter windows, men
skrivebordet fremkommer ikke, dog virker pauseskærmen ???

Min Kammerat, som også kører win2000, kunne i dag heller ikke starte sin PC
op.

Det skal tilføjes, at min PC er nyformateret, og ikke har modtaget nogle
mails, ej heller haft disketter eller CD-rom i maskinen, bortset fra Norton
Antivirus, og selvfølgelig drivere, til bundkort o.s.v.

Nogen gode forslag ??

MVH

Holten
Der heldigvis har 2 pc´er.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-01-03 23:03

Boot på CD'en og reparer installationen.