Download fra Napser !!!!
Fra : Stig Arnason

Dato : 08-03-01 09:20

Efter at jeg har overgået fra 56k modem til en Zyxel 100IH ISDN router har
jeg ikke kunne hente filer via Napster

Hvad skyldes dette da jeg sagtens kan søge og finde filerne men når jeg ber
om at de bliver downloaded står der blot på Transfer siden "Connecting."
hvor den går i fejl efter et godt stykke tid.

Er der nogen der har været ude for noget lignende og kender fejlen ?

/Stig

Fra : Testpersonen

Dato : 08-03-01 21:58

"Stig Arnason" <sa-dekoration@mail.dk> wrote in message

> Er der nogen der har været ude for noget lignende og kender fejlen ?

Det som nok ligger i det er at du ikke har adgang til de "porte" som napster
bruger til at kommunikere med...
Jeg har det samme problem når jeg sider over en router... men ikke når jeg
sider med mit eget modem..

Testpersonen