Apache webserver på Win98..
Fra : Carsten Tygesen

Dato : 05-01-03 14:55

Hej,

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg skal sætte
en Win98 maskine op for at den med Apache kan køre som Intern web-server?

Jeg har installeret Apache på en Win98 maskine,
og her virke Apache fint med serveradressen 127.0.0.1.

Jeg vil gerne midlertidig kunne bruge denne opstilling til
test af HTML-sider samt PHP-script med adgang til
MySql data-basen fra andre Pc'ere med henholdsvis Win98, Win2000 samt WinXP
som styresystem.

Med venlig hilsen op på forhånd tak.

Carsten Tygesen

Fra : Cubus

Dato : 05-01-03 15:39

"Carsten Tygesen" <carsten@tygesen-net.dk> skrev¨

> [...]
> test af HTML-sider samt PHP-script med adgang til
> MySql data-basen fra andre Pc'ere med henholdsvis Win98, Win2000 samt WinXP

Computerne skal være forbundet i et netværk, fx vha en hub. Herefter indtastes fra
de andre computere, i en browser, serverens IP-adresse, fx 192.168.0.1 hvis det var
adressen.

--
Cubus
http://cubus.adsl.dk/