anmeldelser af nye og gamle spil
Fra : Anet

Dato : 05-01-03 13:24

Hvor finder man dem på nettet. Jeg vil nemlig gerne læse lidt om spillende
inden jeg køber dem så jeg ikke køber katten i sækken.

--
Hilsen
Annette

Fra : Ding-Dong

Dato : 05-01-03 14:16

Anet skrev i en meddelelse
> Hvor finder man dem på nettet. Jeg vil nemlig gerne læse lidt om spillende
> inden jeg køber dem så jeg ikke køber katten i sækken.
Hejsa:c)
Søg evt. på www.google.com

Ding-Dong

Fra : Anet

Dato : 05-01-03 14:40

har prøvet og været inde på et utal af sider. Tænkte om der var et mere
samlet sted man kunne kigge

--
Hilsen
Annette

Fra : eMJay

Dato : 05-01-03 14:36

"Anet" <anet@hotmail.com> wrote in message
> Hvor finder man dem på nettet. Jeg vil nemlig gerne læse lidt om spillende
> inden jeg køber dem så jeg ikke køber katten i sækken.

www.avault.com og www.gamezone.com er ganske gode sider, dog begge på
engelsk.

eMJay

Fra : -= Buster =-

Dato : 05-01-03 15:13

> www.avault.com og www.gamezone.com er ganske gode sider, dog begge på
> engelsk.
>
> eMJay

Du kan også bruge danske sider. www.gamereactor.net, www.spilzonen eller
www.games.msn.dk de er dog ikke så godt opdateret som de engelske, de er nu
meget god.

Buster

Fra : Hektor

Dato : 05-01-03 15:56

"Anet" <anet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor finder man dem på nettet. Jeg vil nemlig gerne læse lidt om spillende
> inden jeg køber dem så jeg ikke køber katten i sækken.

Hejsa

www.gamespot.com er efter min mening det bedste & mest seriøse.

Mvh
Hektor

Fra : JH

Dato : 05-01-03 17:31

Hektor wrote:
> "Anet" <anet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hejsa
>
> www.gamespot.com er efter min mening det bedste & mest seriøse.

Hmm - den slags kan jo altid diskuteres - og hvis du skal se *gamle*
reviews, skal du betale for det.

Personligt foretrækker jeg http://www.gamesdomain.co.uk/indexuk.html

Vh JH

Fra : Hektor

Dato : 06-01-03 11:54

"JH" <jyhj@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Hmm - den slags kan jo altid diskuteres - og hvis du skal se *gamle*
> reviews, skal du betale for det.

Nææ jeg skrev "efter min mening" og den kan ikke altid diskuteres, for der
ved jeg bedst & har altid ret : )

Mvh
Hektor

Fra : Martin Christensen

Dato : 05-01-03 16:55

Jeg bruger altid www.eurogamer.net. De er mere omfattende, synes jeg...

--
Venlig hilsen
Martin Christensen

(Fjern "-nospam1")

Fra : JH

Dato : 05-01-03 17:29

Anet wrote:
> Hvor finder man dem på nettet. Jeg vil nemlig gerne læse lidt om
> spillende inden jeg køber dem så jeg ikke køber katten i sækken.

Der er:

www.spilzonen.dk

www.gamesector.dk

www.gamereactor.net (dansk)

http://games.jubii.dk/

og så er der http://www.gamerankings.com, hvor en søgning på
Warcraft 2 giver: http://www.gamerankings.com/htmlpages4/64.asp

vh JH

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 05-01-03 23:22

> Hvor finder man dem på nettet. Jeg vil nemlig gerne læse lidt om spillende
> inden jeg køber dem så jeg ikke køber katten i sækken.

Jeg plejer at bruge http://gameguru.box.sk , men jeg ved ikke om der er
gamle spil også...

--
Jeppe Ladefoged