Hvad er det for en sang?
Fra : Thomas

Dato : 05-01-03 13:14

Hejsa

En af mine venner har et nummer liggende, på en brændt CD han engang fik
lavet. Der er noget forskelligt musik derpå, men der er ikke blevet skrevet
ned hvad sangene/kunstnerne hedder...
Så derfor vil jeg gerne høre om nogen kan hjælpe med navn på sangen, og
bandet der står bag den...

Teksten går noget i retningen af:

I can't stand to fly
I'm not that naive
I'm just out to find
the better part of me

I'm more than a bird
I'm more than a plane
I'm more than a pretty face
beside a train
and it's not easy
to be me

Osv osv. Stilen er lidt i retningen af Coldplay, og sangstemmen minder ret
meget om ham fra Counting Crows... Jeg har hørt noget om, at det vist nok
skulle være et band fra København... Men jeg aner det ikke.

Nogen der kan hjælpe??

Fra : Sinkbæk

Dato : 05-01-03 13:24

Thomas skrev:
> [...]
> I'm just out to find
> the better part of me
>
> Osv osv. Stilen er lidt i retningen af Coldplay, og sangstemmen minder

Det er Five For Fighting og nummeret hedder Superman.

Thomas Sinkbæk
www.thomas-sinkbaek.dk

Fra : Troels

Dato : 05-01-03 13:28

> Det er Five For Fighting og nummeret hedder Superman.

Hvorfor er jeg altid for langsom

/Troels

Fra : Troels

Dato : 05-01-03 13:27

> [...]
> meget om ham fra Counting Crows... Jeg har hørt noget om, at det vist nok
> skulle være et band fra København... Men jeg aner det ikke.

DEt er Five for fighting med nummeret Superman. Ta' også og hør The last
great american. Også et godt nummer. Så vidt jeg ved er de dog fra staterne,
men teksten passer så det kan kun være dem.

/Troels