Warcraft 2
Fra : Anet

Dato : 05-01-03 13:14

Jeg har fået anbefalet i en computerbutik at warcraft 2 på trods af dets
alder skulle være et godt spil til børn. Nogle der har et link så jeg lige
kan læse lidt mere om det før jeg køber det?

--
Hilsen
Annette

Fra : Martin K

Dato : 05-01-03 13:22

Anet wrote:
> Jeg har fået anbefalet i en computerbutik at warcraft 2 på trods af
> dets alder skulle være et godt spil til børn. Nogle der har et link
> så jeg lige kan læse lidt mere om det før jeg køber det?

Her eksempelvis:
http://www.blizzard.com/war2bne/#war2

Men altså, du kan vel idag få det til 50,- så er det ikke bare at købe det,
og se hvordan du synes det er ?

--
Martin K

Fra : Anet

Dato : 05-01-03 13:34

Joh, men de havde det til 150 kroner og er der nogle der har link til danske
anmeldelser

--
Hilsen
Annette

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-01-03 18:39

Anet wrote:
> Joh, men de havde det til 150 kroner

Her kan der købes rimeligt billige spil, nye som gamle:
<http://www.spilpriser.dk/>

/Mikael

Fra : Martin Korsgaard

Dato : 11-01-03 18:12

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en
meddelelse news:3e186dbc$0$47067$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Her kan der købes rimeligt billige spil, nye som gamle:
> <http://www.spilpriser.dk/>
>
> /Mikael

Dumt
Du kan købe det til 30 kr i bog og ide
Ha

Fra : Tjalfe

Dato : 05-01-03 23:47

Jeg tror ikke at du vil kunne finde online anmeldelser på dansk om Warcraft
II. Det har en 6-7 år på bagen, og der var ikke hulens mange internetsider
dengang. Du kan læse om det på fabrikantens hjemmeside:
http://www.blizzard.com/war2bne/

Mht. til de 150 kroner synes jeg at det er hulens dyrt. Du kan købe det på
fabrikantens hjemmeside for 9,95$, så det burde vel koste mindre
(http://www.blizzard.com/market.shtml). Derudover kan man mange steder købe
et "gavesæt", bestående af Warcraft II Battle.net Edition, Starcraft,
Starcraft: Broodwar og Diablo, og det koster i omegnen af 200 kr. Et klart
bedre køb. Husk at sørge for, at du køber Warcraft II Battle.net Edition for
tidligere versioner kører under DOS og ikke Windows og kan heller ikke køre
over Internettet.

Jeg kan selv huske at jeg spillede det meget dengang, og jeg har brugte
rigtigt lang tid på det. Så køb det endeligt til dine børn.

Tjalfe
http://hjem.get2net.dk/tjalfe

Fra : mthaulow

Dato : 05-01-03 19:34

Hej Anet

Hvis du kan få det for 150 Kr. Så køb det. Du skal bare være opmærksom
på at hvis du har en rimelig hurtig PC ( pentium 300 eller større ) vil
det være ret svært at styre.

Så har i en ældre PC ( gerne 486 eller lille Pentium ) så får i ikke et
bedre spil, det kan også spilles over netværk, hvilket gør at dine børn
kan spille mod hinanden, eller sammen mod en eller flere computer
spillere.

MVH
nospam-m.thaulow@edb.dk ( ved mail fjern nospam- )

http://www.kandu.dk/

Fra : Anet

Dato : 08-01-03 11:02

Der er nu to ting jeg vil fortælle.

jeg har købt warcraft 2 til mine børn og fik det for 100 kroner da det var
det sidste spil de havde tilbage. og JJAA det bringer glæde hos børnene. De
er helt vilde med det kan I tro.

Jeg kan så ikke finde ud at forbinde mine computere så de kan spille mod
hinanden

Fra : Martin K

Dato : 08-01-03 18:54

Anet wrote:
> Jeg kan så ikke finde ud at forbinde mine computere så de kan spille
> mod hinanden

svjh kan et godt gammeldags link-kabel benyttes, men det undestøtter vidst
også LAN

--
Martin K

Fra : Svend Emil

Dato : 11-01-03 19:17

"Anet" <anet@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det sidste spil de havde tilbage. og JJAA det bringer glæde hos børnene.

Hvis de bliver trætte af Warcraft II, vil jeg foreslå dig at købe Starcraft
(kan også erhverves for 50-100 kr.).
I bund og grund det samme spil, bare foregår det i fremtiden, og er mere
"udbygget" i forhold til Warcraft.
--
--- Svend Emil (o: ---
Tjek: http://www.internettrafficreport.com