StarOffice 5.2
Fra : Luke Skywalker

Dato : 05-01-03 13:09

Hvor kan jeg finde den gratis version af Staroffice jeg kan ikke finde den
nogen steder

og jeg har prøvet på Staroffice.gov

Ole

Fra : Stig Hansen

Dato : 05-01-03 13:35

Den Sun, 05 Jan 2003 13:08:58 +0100, skrev Luke Skywalker:

> Hvor kan jeg finde den gratis version af Staroffice jeg kan ikke finde den
> nogen steder
>
> og jeg har prøvet på Staroffice.gov
>
> Ole

StarOffice 5.2 er ikke tilgængelig mere, gratisversionen af StarOffice
hedder nu OpenOffice og kan downloades her.

Til Windows.

http://makeashorterlink.com/?E17D217F2

Til Linux.

http://makeashorterlink.com/?K49D327F2

Stig Hansen.

http://www.box4700.dk

Fra : Stig Hansen

Dato : 05-01-03 13:48

Den Sun, 05 Jan 2003 13:08:58 +0100, skrev Luke Skywalker:

> Hvor kan jeg finde den gratis version af Staroffice jeg kan ikke finde den
> [...]

Hvis du er elev, studerende eller lærer, kan du inden for kort tid
downloade StarOffice 6.0 gratis, den svarer til OpenOffice, bare
mere veludbygget.

http://www.uni-c.dk/generelt/pressemeddelelser/StarOffice.html

Stig Hansen.

http://www.box4700.dk

Fra : TEAS

Dato : 05-01-03 13:49

"Luke Skywalker" skrev d. 05-01-03 13:09 dette indlæg :
> Hvor kan jeg finde den gratis version af Staroffice jeg kan ikke finde
> [...]
Der er meget godt.
mvh
TEAS

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-01-03 16:45

In article <3e18205f$0$199$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
icecool@tdcadsl.dk says...
> Hvor kan jeg finde den gratis version af Staroffice jeg kan ikke finde den
> nogen steder

Hvad har det med browsere at gøre?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Erling Simonsen

Dato : 05-01-03 17:20

"Luke Skywalker" <icecool@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg finde den gratis version af Staroffice jeg kan ikke finde den
> nogen steder
>
> og jeg har prøvet på Staroffice.gov
>
> Ole

Hej.
Prøv www.staroffice.org

med venlig hilsen
Erling S.

Fra : Gevaldi

Dato : 05-01-03 22:02

Luke Skywalker skrev:

> Hvor kan jeg finde den gratis version af Staroffice jeg kan ikke
> finde den nogen steder
>
> og jeg har prøvet på Staroffice.gov

Kan hentes her i dansk udgave:
http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Indlæg som sendes til Ng via kandu.dk besvares ikke.